افراد بالای 20 سال واکسینه می شوند
می 24, 2021
موزه های انبار در دو طرف استانبول تأسیس می شوند
می 24, 2021

مسیرهای جدید از ترکیه به جهان , با شروع فصل گردشگری ، مسیرهای پرواز از ترکیه به سایر کشورها نیز متنوع می شود. خطوط هوایی ترکیه که به تقریبا 130 کشور پرواز دارد ، در ماه مه شبکه های خود را به ویژه در آسیای میانه و بالکان گسترش داد. ترکیه شبکه دسترسی خود را با مسیرهای پروازی جدید که تعامل تجاری گردشگری با سایر کشورها را افزایش می دهد ، گسترش می دهد.

مسیرهای جدید از ترکیه به جهان

خطوط هوایی ترکی ، پروازترین شرکت در اروپا در سال 2020 ، در ماه مه دسترسی ترکیه به سایر قاره ها را افزایش داد. به ویژه تعامل فزاینده با آسیای میانه ، قفقاز و بالکان با مسیرهای جدیدی که برای این مناطق گشوده شد ، خود را نشان داد. اولین شرکت هواپیمایی با پرواز مستقیم به شهر ترکستان یکی از این مسیرها منطقه تاریخی ترکستان قزاقستان است. اولین اعزام ترکستان به استانبول در 21 مه انجام شد.

ترکیش ایرلاینز اولین شرکت هواپیمایی بین المللی بود که پرواز مستقیمی به شهر ترکستان داشت.

خطوط هوایی ترکی که پروازهای خود را به اورگنچ و فرغانه با اتصال به استانبول آغاز کرد ، مقصد پرواز خود را به 4 مقصد در ازبکستان ، که تقریباً 30 میلیون نفر جمعیت دارد ، افزایش داد. این شرکت که تعداد پروازهای خود را با آذربایجان نیز افزایش داده ، پروازهای بین استانبول و گنجا را نیز از سر گرفت. بالکان یکی از مراکز افزایش علاقه گردشگری و تجاری در ترکیه است. دسترسی به این منطقه نیز متنوع شده است.

پروازهای مستقیم هواپیمایی ترکیه از آنتالیا و بدروم به اسکوپی ، پایتخت مقدونیه شمالی ، از 23 مه آغاز شد.

12 پرواز در هفته در خط آنتالیا – اسکوپیه و 2 پرواز در خط بدروم – اسکوپیه پیش بینی شده است. هم مقصد و هم فرکانس در حال افزایش است دیده می شود که دسترسی بین ایالات متحده آمریکا و کانادا و ترکیه نیز قوی تر است.
THY ، که شهر ونکوور را در تاریخ 3 مه به پروازهای خود اضافه کرد ، یک شبکه حمل و نقل را در 3 نقطه در کانادا ایجاد کرد. در ایالات متحده ، هم مقصد و هم فرکانس در حال افزایش است. پس از فرودگاه جان اف کندی در نیویورک ، پروازها به نیوآرک لیبرتی ، دومین فرودگاه بزرگ شهر ، آغاز شد. تعداد پروازها که 4 پرواز در هفته است ، از 13 ژوئن به هر روز افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.