دستیابی ترکیه به گاز طبیعی در دریای سیاه
مارس 16, 2021
آشکار شدن ویرانه های تاریخی توزلا
مارس 29, 2021

اداره کل هواشناسی ترکیه گزارش پیش بینی هفته آینده را به اشتراک گذاشت. اگرچه بهار چهره خود را نشان می دهد ، اما هوای بارانی در این هفته در سراسر ترکیه پیش بینی شده است. به ویژه در روز پنجشنبه برای کل ترکیه هشدار طوفان رعد و برق اعلام شد.

طبق گزارش اعلام شده توسط هواشناسی برای روزهای 29 مارس – 4 آوریل / 9 – 15 فروردین ، تخمین زده می شود که دمای هوا در قسمت های داخلی و شرقی افزایش یابد و در قسمت های شمال غربی و در مناطق داخلی و غربی کاهش یابد سه شنبه انتظار می رود دمای هوا در سراسر کشور زیر هنجارهای فصلی باقی بماند.

هشدار هواشناسی! بارش باران سیل آسا

شاهد بارش باران سیل آسا از روز دوشنبه در مناطق شمالی کشور خواهی بود. پیش بینی می شود باران سیل آسا در آنکارا ، کوچائلی و بورسا ، به ویژه در استانبول رخ دهد و شاهد هوای ابری در ازمیر و هوای آفتابی آنتالیا خواهیم بود. انتظار می رود که ناوگان هوایی در کاستامونو و بولو برگزار شود. خورشید در آناتولی شرقی و جنوب شرقی آناتولی خود را نشان خواهد داد.

روز پنجشنبه ، بیشتر کشور تحت تأثیر باران سیل آسا قرار دارد. باران سیل آسا که از روز چهارشنبه در ازمیر موثر خواهد بود ، روز پنجشنبه شهر را ترک خواهد کرد. در استانبول باران سیل آسا تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بارش ناگهانی باران در بایبورت ، ارداهان و کارس موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.