مرکز خرید توریوم (Torium AVM)
جولای 13, 2022
Aqua Club Dolphin
پارک آبی آکوا دلفین (Aqua Club Dolphin)
جولای 13, 2022
Akbati AVM

مرکز خرید آکباتی (Akbati AVM) مدرن ترین و جدیدترین مرکز خرید در منطقه باهچه شهیر است و به دلیل موازی بودن با جاده TEM در مکانی زیبا واقع شده است. مرکز خرید Akbatı جایزه برنز را در جوایز تجاری بین‌المللی Stevie در سال 2014 دریافت کرد، جایی که موفق‌ترین موسسات جهان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. مرکز خرید Akbatı نزدیک به 200 فروشگاه، 9 سالن سینما، رستوران هایی که غذاهای جهانی را گرد هم می آورند، زمین های بازی کودکان و مناطق آموزشی، و یک پارکینگ 3000 وسیله نقلیه دارد. مرکز خرید آکباتی دارای یک منطقه نورانی بزرگ، یک استخر زینتی، فواره‌ای شبیه آبشار، مناطق چشم‌اندازی است که به فضای داخلی منتقل شده‌اند، و پل‌ها.

مرکز خرید آکباتی (Akbati AVM)

Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. آکباتی که توسط Akbati در استانبول باغچه شهیر زنده شد، طراحی شد تا با طراحی معماری منحصر به فرد، ترکیب فروشگاهی غنی، و گفتگوها و رویدادهایی که هر جنبه از زندگی را تحت تأثیر قرار می دهد، تجربه ای جدید از مرکز خرید را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کند. با نزدیک به 200 فروشگاه، 9 سالن سینما، رستوران هایی که غذاهای جهانی را گرد هم می آورند، زمین های بازی کودکان و مناطق آموزشی، و گاراژ پارکینگ 3000 خودرو خدمات ارائه می دهد.

در حالی که آکباتی غذاهای جهانی را با میدان رستوران‌ها گرد هم می‌آورد، به مهمانانش اجازه می‌دهد تا استراحت‌های دلپذیری از خرید خود با مناطق اجتماعی خود داشته باشند. یکی از بزرگترین تفاوت هایی که مرکز خرید آکباتی را از همتایان خود متمایز می کند، منطقه فستیوال پارک است که دارای فضای نشستن 7000 نفر است. با رویدادهای فرهنگی، کنسرت ها و فستیوال هایی که در فستیوال پارک برگزار می شود، مرکز خرید آکباتی به محل ملاقات و معاشرت افراد در هر سنی تبدیل شده است.

پارک جشنواره

یکی از بزرگترین تفاوت هایی که مرکز خرید آکباتی را از همتایانش متمایز می کند، فستیوال پارک است. پارک فستیوال آکباتی که میزبان کنسرت‌ها، جشنواره‌ها، دویدن، فعالیت‌های بازی، مدرسه تابستانی برای کودکان، سینما/تئاتر در فضای باز و فعالیت‌های یوگا/پیلاتس با زمین چمن طبیعی 3000 متری است، به یک منطقه اجتماعی برای افراد در هر سنی تبدیل شده است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.