Akbati AVM
مرکز خرید آکباتی (Akbati AVM)
جولای 13, 2022
موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum)
جولای 13, 2022
Aqua Club Dolphin

پارک آبی آکوا دلفین (Aqua Club Dolphin) که در منطقه اسنیورت این منطقه واقع شده است، بزرگترین پارک آبی استانبول است. آکوا دلفین که شامل سرسره ها و استخرهای سرگرم کننده است، توجه بسیاری از مردم اسنیورت و همچنین تمامی استانبولی ها و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی که به استانبول می آیند را به خود جلب می کند. در Aqua Dolphin که در آن گزینه های مختلف سرسره مانند King Cobra، Blue Anaconda، سونامی، Rocket، Kamikaze، Multi Slide، Black Hole، Twister وجود دارد، رویدادها و فعالیت های مختلفی نیز برگزار می شود.

پارک آبی آکوا دلفین (Aqua Club Dolphin)

Aqua Club Dolphin که از سال 2001 فعالیت خود را شروع کرد به عنوان مکانی برای لذت بردن از پارک آبی، شنا در استخر و تفریح ​​به شما خدمت می کند که از بسیاری از نقاط استانبول با شاتل های رایگان در استانبول باغچه شهیر قابل دسترسی است. علاوه بر استخر بزرگ جدید، موشک، شاه کبرا و سرسره های آناکوندا که در فصل تابستان 2015 به مشتریان گرامی ارائه میدهد، در فصل تابستان 2016 نوآوری دیگری انجام داد و یک استخر جدید برای کودکان ساخت. آکوا دلفین به عنوان بزرگترین پارک آبی استانبول با سرسره ها و استخرهای جدید و همچنین کنسرت ها و رویدادهای تفریحی خود در فصل تابستان منتظر شما عزیزان میباشد.

هزینه ورودی پارک آبی آکوا دلفین میانگین 180-200 لیره برای زنان، 200-220 لیره برای مردان و 100 لیره برای کودکان. ورود برای کودکان 0-4 سال رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.