نماد جدید استانبول “برج کاملیکا” روز شنبه افتتاح می شود
می 25, 2021
هشدار از انگلستان: در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری نکنید
می 26, 2021

واکسن های BioNTech در ترکیه, دوزهای جدید واکسن های BioNTech آلمان برای استفاده در واکسیناسیون علیه اپیدمی کرونا ویروس به ترکیه رسیده است. برنامه واکسیناسیون در ترکیه در حال انجام است و خرید واکسن نیز در حال تسریع است. توافقاتی برای 100 میلیون دوز واکسن چینی 120 میلیون دوز BioNTech آلمان و 50 میلیون دوز واکسن Sputnik روسی انجام شد.

واکسن های BioNTech در ترکیه


BioNTech که انتظار می رود در مجموع 120 میلیون دوز واکسن برای امسال ارسال کند ، تحویل دسته های جدید واکسن را آغاز کرده است. واکسن ها به آنکارا رسیدند.تا به امروز ، 6.1 میلیون دوز واکسن BioNTech وارد شده بود. علاوه بر این ، 30 میلیون دوز واکسن در ماه ژوئن وارد می شود. وزیر بهداشت Fahrettin Koca پس از جلسه کمیته علمی با حضور Uğur Şahin بنیانگذار BioNTech اعلام کرد 14.2 میلیون دوز واکسن BioNTech تا 15 ژوئن هفته گذشته آورده خواهد شد.

پس از اعلام آژانس دارویی اروپا در مورد واکسن BioNTech ، که قبلا گفته می شد در دمای منفی 80 نگهداری می شود ، اعلام کرد که “در شرایط ذخیره سازی واکسن های BioNTech تغییراتی وجود دارد و اینکه می توان آنها را بجای 5 روز در کابینهای واکسن ذخیره کرد “.

با تصمیم جدید ، واکسن های BioNTech همچنین می توانند در مراکز بهداشت خانواده مانند Sinovac تحت نظارت پزشکان ساخته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.