Köfteci Ramiz ، کوفته رامیز
جولای 14, 2022
outlet
اوت لت (Outlet)
جولای 17, 2022
flo

فروشگاه های کفش flo ، خرده فروشی FLO که پایه های آن توسط احمد زیلان در کارگاه کوچکی به مساحت 50 متر مربع در غازیانتپ در اوایل دهه 1960 پایه گذاری شده است، به منظور تولید کفش های سفارشی فعالیت خود را آغاز کرده است. احمد زیلان با تغییر مسیر به استانبول با تولید زیر صنعت که در استانبول در دهه 70 شروع شد، کفش Ziylan را در سال 1985 تأسیس کرد و شروع به تولید اولین کفش ورزشی خود در اینجا کرد. پس از قرار دادن برند “Kinetix” که محبوب ترین برند ورزشی در ترکیه امروزی است، در بازار در سال 1989، FLO Retailing برند Polaris را در سال 1994 به ثبت رساند و در بخش دمپایی نیز به جایگاه پیشرو در بخش دمپایی دست یافت.

FLO Retailing

زمان بسیار کوتاه FLO Retailing با نام تجاری FLO در سال 2001 وارد بازار شد و سیستم “فروشگاه های زنجیره ای کفش” را وارد ترکیه کرد. این شرکت در سال 2003 توزیع کننده Dockers by Gerli شد و متعاقباً حق تولید مجاز این برند را به دست آورد. FLO Retailing با خرید Lumberjack، برند نمادین ایتالیا، در سال 2012، تخصص خود را در زمینه کفش به اروپا منتقل کرد. FLO Retailing، همچنین با سرمایه گذاری های خود از این بخش حمایت می کند، سرمایه گذاری 15 میلیون لیر لیر در آن انجام داده و کارخانه کفش خود را در شانلی اورفا تأسیس کرده است، جایی که قصد دارد با تولید سالانه 1 میلیون و 800 هزار جفت کفش به 1000 نفر اشتغال ایجاد کند. مرحله اول.

  • در نوامبر 2013

با پیوستن به نیروهای Gözde Enterprise Capital Investment Partnership Inc.، BİM و Mater Footwear BV، امضای خود را تحت یک مشارکت بزرگ اضافه کرد.

  • در سال 2014

Sport in Street در گروه کفش‌های ورزشی تأسیس شد که نشان‌دهنده سبک زندگی راحت و اسپرت است، به عنوان یک مفهوم خرده‌فروشی جدید که برای ارائه برندهای مشهور جهانی به طور جمعی ایجاد شده است. Sport in Street که امروزه در بیش از 52 فروشگاه در سراسر ترکیه ارائه می شود، قرار است تا پایان سال 2017 به 100 فروشگاه برسد.

  • در سال 2015

FLO Retailing که با سرمایه گذاری های خود در انسان و پایداری نیز توجه را به خود جلب می کند، آزمایشگاه کیفیت خود را تأسیس کرد که در حال حاضر ظرفیت سالانه 132 هزار آزمایش اکولوژیکی و 6000 آزمایش فیزیکی را دارد و حق دریافت گواهی ACCREDITED BY TÜRKAK را در آوریل دریافت کرده است.

  • در سال 2016

FLO Retailing بزرگترین خرید در سالهای اخیر را در سال 2016 با خرید گروه آلمانی HR انجام داده است که دومین برند بزرگ خرده فروشی کفش اروپایی Reno را در داخل سازمان خود به همراه Capiton AG که دوباره مهم ترین شرکت سرمایه گذاری صندوق آلمان است، در خود جای داده است. در حالی که FLO Retailing، بدون توقف در راستای هدف خود برای تبدیل شدن به یکی از 10 برند جهانی

  • در سال 2023

از ترکیه ظهور خواهد کرد، به رشد خود ادامه می دهد، تقریباً در 400 فروشگاه داخلی از طریق کانال های خرده فروشی FLO و Sport in Street خدمات خود را ارائه می دهد. در تقریبا 50 فروشگاه FLO در خارج از کشور. شرکت FLO Retailing که با برندهای کفش موجود در سازمان خود به پاکستان، مقدونیه، عمان، ایران، ترکمنستان و بلغارستان صادرات دارد، روزانه 120 هزار جفت زیره در تنها کارخانه خود تولید و به بسیاری از کشورها مانند فرانسه، ایتالیا، پرتغال صادر می کند. روسیه، اوکراین، رومانی، بلغارستان، اردن، فلسطین، مصر، الجزایر و مراکش و همچنین تامین تقاضای بازار ترکیه.

FLO Retailing با ارائه اشتغال به بیش از 7 هزار نفر به طور مستقیم و تقریباً 30000 نفر به صورت غیر مستقیم، تولید بیش از 3 میلیون و 500 هزار جفت کفش و فروش 35 میلیون جفت کفش در سال را انجام می دهد.

فروشگاه های کفش flo

کفش فلو ترکیه بزرگترین فروشنده انواع کفش مارک اصلی و پوشاک اسپرت برندهای مشهور جهان می باشد. اگر به دنبال خرید کفش مارک دار خارجی و کفش اصل و ارجینال هستید کاملا درست آمده اید! انواع کفش مارک اسکیچرز مارک ونس و خرید سایر مارک های اصل به راحتی و اطمینان کامل از این فروشگاه برای شما امکان پذیر است. اگر به دنبال خرید کفش نایک اصل برای فوتسال یا سایر برندهای مشهور کفش ورزشی ماند پوما و ریبوک هستید بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید آن کفش از فروشگاه اصلی کفش Flo در استانبول است.

تاریخچه FLO

Flo در سال 2015 توسط دیمیتری و یوری گورسکی در بلاروس تأسیس شد .  دیمیتری به عنوان مدیر عامل شرکت،  با کامیلا استاریگا به عنوان معاون محصول در سال 2019 پیوست در سال 2016، این شرکت یک میلیون دلار سرمایه اولیه از Flint Capital و Haxus Venture Fund جمع آوری کرد. در سال 2017، فلو سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری از فلینت کپیتال، مدل ناتالیا وودیانوا و سایر سرمایه گذاران فرشته دریافت کرد.  وودیانووا همچنین به توسعه کمپین آگاهی جهانی فلو “بیایید در مورد آن صحبت کنیم. دوره” کمک کرد، که به دنبال شکستن تابوی پیرامون سلامت زنان و دوره های پریود بود.  در دسامبر 2017، فلو شروع به همکاری با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) برای گسترش آگاهی در مورد مسائل مربوط به سلامت باروری و جنسی زنان کرد.  همچنین در سال 2017، Flo یک سرویس پرسش و پاسخ را در برنامه راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می داد در مورد مسائل با کارشناسان و سایر کاربران صحبت کنند.

در سال 2018، فلو سرمایه‌گذاری 6 میلیون دلاری را از Mangrove Capital Partners با مشارکت Flint Capital و Haxus دریافت کرد که به این شرکت ارزشی معادل 200 میلیون دلار داد.  در اواسط سال 2019، Flo سرمایه گذاری اضافی 7.5 میلیون دلاری دریافت کرد. Founders Fund یکی از سرمایه گذاران اصلی در این دور بود که به دلیل سرمایه گذاری در استارتاپ هایی مانند Airbnb و SpaceX شناخته شد. در سپتامبر 2019، Privacy International گزارشی در مورد به اشتراک گذاری داده برای تعدادی از برنامه های ردیابی دوره منتشر کرد.به دنبال تعدادی از بحث‌های اشتراک‌گذاری داده در صنعت، Flo و چهار برنامه دیگر اقداماتی را برای محافظت از داده‌های کاربر در برابر اشخاص ثالث اجرا کردند. سخنگوی Flo در مصاحبه با Bustle اظهار داشت:“ما اقدامات شدیدی را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که داده های فردی کاربر و حقوق حریم خصوصی محافظت می شود.”

در اوایل سپتامبر 2021، فلو اعلام کرد که 50 میلیون دلار را در تامین مالی سری B بسته است، که کل سرمایه جذب شده را به 65 میلیون دلار و ارزش شرکت را به 800 میلیون دلار رساند. VNV Global و Target Global هر دو با سرمایه‌گذاری‌های قبلی در Babylon Health، Lyft ، Delivery Hero و Bird، این دور را رهبری کردند . دیمیتری گورسکی، مدیر دفتر اجرایی Flo، گفت که هدف توسعه‌های جدید ارائه بینش‌های چرخه‌ای پیشرفته و الگوهای علائم است تا به مردم کمک کند تا بفهمند که آیا آنچه تجربه می‌کنند خوب است یا خیر، و در نتیجه به کاربران کمک می‌کند تا سلامت کلی خود را بهبود بخشند. ” او همچنین افزود که به دنبال استخدام 200 نفر از جمله حدود 100 نقش مستقر در لندن است.

کات اورت، معاون محصول Flo، در بیانیه‌ای گفت: «خیلی وقت‌ها، مردم هنگام جستجوی علائم و نشانه‌های بیماری در اینترنت، به خصوص در مورد موضوعات تابو مانند سلامت قاعدگی و جنسی، با اطلاعات نادرست مواجه می‌شوند. «کاربران ما اغلب برای ردیابی قاعدگی یا تخمک گذاری به Flo می آیند و برای انبوهی از محتوای علمی، دوره های تحت رهبری متخصص و پیش بینی چرخه دقیق باقی می مانند. ما خوش شانس هستیم که با دانشگاه های برتر همکاری می کنیم و تحقیقات پزشکی پیشرفته ای را انجام می دهیم. با این بودجه، ما می‌توانیم دسترسی به اطلاعات بهداشتی معتبر را دموکراتیزه کنیم و به مردم کمک کنیم علائم و نشانه‌های منحصربه‌فرد خود را در مقیاس بزرگ‌تر درک کنند.»

Per Brilioth، مدیر عامل VNV Global، گفت: «ارزش و تأثیر بلندمدت Flo بر روی کاربران آن واقعاً در صنعت بی‌نظیر است». فلو با تخصص عمیق پزشکی و محصول پیشرفته خود به یک شکاف حیاتی در مراقبت های پیشگیرانه رسیدگی می کند، حوزه ای که برای مدت طولانی نادیده گرفته شده است. موقعیت قدرتمند Flo در این فضا و پایگاه کاربران چشمگیر در حال حاضر باعث می شود این شرکت در موقعیت خوبی قرار گیرد تا همچنان در سال های آینده پیشگام و رهبر واقعی بازار باشد. ما نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که در مرحله بعدی تکامل آن مشارکت کنیم.»

Pitchbook خاطرنشان کرد که Flo آخرین نمونه از نسل جدیدی از استارت‌آپ‌ها است که «در سال‌های اخیر برای راه‌اندازی ابزارهای دیجیتالی مقرون‌به‌صرفه و پیچیده روی زنان کار کرده‌اند و سرمایه‌گذاران جریان اصلی را به صنعت رو به رشد فم‌تک جذب کرده‌اند». Techcrunch خاطرنشان کرد: «به نظر می‌رسد Flo با محتوای فعلی و ترکیب بازاریابی خود در حال پیشرفت است: طی ۱۲ ماه گذشته می‌گوید تعداد مشترکان فعال خود ۴ برابر افزایش یافته است – در آگوست ۲۰۲۱ به ۱.۵ میلیون دلار رسید – و هدف آن رسیدن به فروش سالانه ۱۰۰ میلیون دلاری است. نرخ تا پایان سال».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.