هشدار از انگلستان: در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری نکنید

واکسن های BioNTech در ترکیه
می 26, 2021
مالیات شرکت ها در سال 2022 ، 23 درصد خواهد بود
می 26, 2021

هشدار از انگلستان: اگر آماده از دست دادن کل پول خود هستید ، در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنید دارایی های رمزنگاری شده در دستور کار اقتصادهای جهان است. به دنبال نگرش منفی ایالات متحده آمریکا و چین ، این بار بیانیه ای از انگلیس منتشر شد که ارزهای رمزپایه را ناامن دانست. ارزهای رمزنگاری شده که هیچ ارتباطی با هیچ بانک مرکزی یا مسسه رسمی ندارند ، همچنان در دستور کار جهانیان هستند. در بازار پول رمزنگاری ، می توان حرکات شدیدی را با سخنان گمانه زنی تجربه کرد. پس از اظهارات الون ماسک ، بیت کوین 30 هزار دلار ارزش از دست داد و اکنون در سطح 40 هزار دلار است.

“دارایی های رمزنگاری خطرناک است”

نگرش منفی بزرگترین اقتصادهای جهان ، ایالات متحده و چین ، نسبت به دارایی های رمزنگاری باعث ایجاد ناامنی می شود. هشدار “دارایی های رمزنگاری خطرناک است” از طرف اندرو بیلی ، رئیس بانک انگلیس اعلام شد. بیلی گفت: “من در مورد دارایی های رمزنگاری شده بدبین هستم زیرا بدیهی است كه آنها خطرناك هستند و علاقه زیادی وجود دارد.” طبق اخبار منتشر شده در بلومبرگ ، “اگر شما آماده از دست دادن تمام پول خود هستید ، در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنید”.

“اینها بیشتر شبیه بادکنک هستند”

دارایی های رمزنگاری نیز در دستور کار اقتصاددانان قرار دارد. وی گفت: نوریل روبینی ، اقتصاددان مشهور ، این دیدگاه را که رمزنگاری ها نوعی پول یا دارایی مالی است ، رد کرد و گفت: “اینها بیشتر شبیه حباب هستند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.