Gratis ، گراتیس
جولای 14, 2022
flo
فروشگاه های کفش flo
جولای 14, 2022

داستان Köfteci Ramiz ، کوفته رامیز با دو برادر یتیم آغاز می شود که در پریله، مقدونیه ، درست در آغاز قرن بیستم به دنیا آمدند . پدرشان در جنگ بالکان اسیر شد و مادرشان در جوانی فوت کرد و به همراه مادربزرگشان که آنها را بزرگ کرد به ترکیه مهاجرت کردند . در اینجا آنها حرفه خود را با کار در رستوران های مختلف توسعه دادند . آنها این فرصت را پیدا کردند تا نوعی کوفته کبابی مشابه آنچه که توسط دستفروشان خیابانی در مقدونیه درست می‌کردند توسعه دهند و یک مغازه کوچک با صندلی‌های ساخته شده از جعبه‌های لیمویی در آخیسار باز کردند و شروع به سرو کردند.

در سال 1928 با صندلی هایی از سینه لیمویی

این داستان که از یک مغازه کوچک شروع شد،

اکنون در راه تبدیل شدن به یک برند جهانی است

با اطمینان در حال رشد است

این داستان رامیز است.

آنها با سرخ کردن پیتای سبوس دار در کره و خرد کردن آن زیر این کوفته بالش درست کردند که تماماً از گوشت گاو تشکیل شده و فقط از نمک و پیاز تشکیل شده است و طعم گوشت خالص را در کام کسانی که آن را می خورند باقی می گذارد. آنها خالق طعمی فراموش نشدنی هستند که با فلفل سبز کبابی و گوجه فرنگی سرو می شود .کوفتی رامیز دارای پنج فرزند، چهار پسر و یک دختر بود . فرزندانش هم با او در مغازه کار می کردند و هم درس می خواندند. دو نفر از پسران وکیل، دختر دندانپزشک و دو پسر دیگر مهندس و دیگری دارای مدرک بازرگانی هستند. کوفتچی رامیز که تمام عمرش برای اعلام این ذوق به کشور تلاش کرد ، در سال 1970 چشم از جهان فروبست. برادرانی که پدر خود را از دست دادند، میراث پدران خود را در آغوش گرفتند و پرچمی را که از او دریافت کردند تا امروز آوردند .

در سال 2000، برادران به غیر از مغازه های خود در بازار مرکزی آخیسار، شعبه ای را در بزرگراه استانبول-ازمیر افتتاح کردند و به گسترش برند کمک کردند. او در مدت کوتاهی خالق مکانی شد که سیاستمداران، ورزشکاران، هنرمندان مشهور و کسانی که نام هفتاد و چند ساله شهرت رامیز را شنیده بودند از آن دیدن کردند. علاوه بر این، از سال 1385 در میان پیشنهادهای اصراری فرنچایز ، موارد مناسب را در نظر گرفته اند و به لطف رستوران هایی که با اصول رامیز اداره می شوند، این طعم را بیش از پیش در دسترس قرار داده اند. امروزه محصولاتی که در تمامی رستوران های رامیز در سراسر ترکیه به فروش می رسند، جایی که کارکنان جدید آموزش می بینند، از آخیسار با زنجیر سرد حمل می شوند، هر مرحله از تولید تا فروش به طور مداوم بررسی می شود و استانداردها در هر نقطه ثابت می ماند.

Rames Cafe – Restoran

Köfteci Ramiz تجربه ای که در رستوران های رامیز به دست آورد با مفهومی جدید به کافه رامس برد. مفهوم کافه رامز که پایه های آن در سال 2006 گذاشته شد و همچنین کوفته های سنتی رامیز. بسیاری از طعم های مختلف از انواع صبحانه، گزینه های همبرگر، پیتزا گرفته تا پاستاهای سنتی و خاص را گرد هم می آورد. یکی دیگر از ویژگی های کانسپت این است که محیطی دلپذیر دارد که در آن می توانید به راحتی از کافه لذت ببرید. در کافه‌های رامز، می‌توانید روز خود را با نوشیدنی‌های گرم در زمستان و سالادهای سبک در عصرهای تابستان طعم‌دار کنید.

Ramiz Grill House

این زیرمجموعه اصلی Köfteci Ramiz است که در نتیجه تجربه خود در گوشت و تقاضای شدید آن را آماده کرده . مفهوم گریل هاوس ما، جایی که بهترین و با کیفیت ترین و خوشمزه ترین گوشت سرو می شود، برای اولین بار در کنییالتی آنتالیا شروع به کار کرد.

Kilogram 

مفهوم «کوفته با وزن» ما که شامل مقدار زیادی از محصولات رامیز است، برای مشتریانی که از 1 سهم راضی نیستند معتاد خواهد شد. ما خیلی زود با برند خود شروع به ارائه خدمات خواهیم کرد، جایی که خدمات و خدمات با کیفیت خود را بدون قربانی کردن سلیقه ادامه خواهیم داد.

Ramiz Plus

علاوه بر مفهوم استاندارد “رامیز”، این برند که شامل بسیاری از محصولات اضافی است، به طور کلی در مکان های بزرگ ترجیح داده می شود. علاوه بر انواع کبابی، در بسیاری از منوهای طعم از غذاهای جهانی گنجانده شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.