ساحل West Marina
سپتامبر 8, 2022

مرکز خرید پلیکان (Pelican Mall AVM) ، مرکز خرید محبوب منطقه Avcılar، با معماری وسیع و وسیع خود جلب توجه می کند. در مرکز خرید پلیکان که عمدتاً از سازه های فولادی تشکیل شده است، به طور متوسط ​​100 فروشگاه در 4 طبقه به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهند. هایپرمارکت کارفور در مساحت 4000 مترمربع نیز با 9 سالن، سینماپینک، بازار تکنولوژی دارتی، پینت بال لیزری، یخ پیست، بولینگ و زمین های بازی کودکان، جذابیت بی چون و چرای ایجاد می کند.

Pelican Mall AVM که بزرگترین مرکز خرید منطقه Avcılar است، از جمله مکان‌هایی است که خانواده‌های دارای فرزند در Avcılar باید از آن دیدن کنند. Pelican Mall AVM که دارای سینما، بولینگ، پیست روی یخ، رستوران ها و کافه ها، فروشگاه ها، تئاتر و فرصت های اجرا و یک گزینه فعالیت مناسب برای هر نیاز است، در منطقه دانشگاهی Avcılar واقع شده است. این مرکز خرید از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است. برای رفتن به پلیکان مال؛ می توانید از خط متروبوس Söğütlüçeşme- Avcılar و خطوط اتوبوس استفاده کنید. اگر می خواهید حمل و نقل را با متروبوس فراهم کنید. باید در ایستگاه Cihangir – Üniversitesi Mahallesi پیاده شوید. اگر می خواهید با اتوبوس برسید؛ می توانید از خطوط اتوبوس 76، 76C، 76G، 76Y، 145، 146، 147، 303، 400A، 401، 402، 403، 404، 418، 429، 448، 458، HT، HT.

مرکز خرید پلیکان (Pelican Mall AVM)

این مرکز خرید و زندگی که برای ارائه دنیایی کاملا متفاوت به کسانی که در Avcılar و مناطق اطراف آن زندگی می کنند و برای برآورده کردن تمام نیازها و انتظارات آنها از A تا Z طراحی شده است، برندهای معتبر دنیا و ترکیه را با بازدیدکنندگان خود گرد هم می آورد.

پلیکان مال علاوه بر میزبانی از برندهای معتبر دنیا و ترکیه، با آتریوم، آثار محوطه سازی خاص، استخرهای تزئینی، واحدهای تفریحی و همچنین کافه های تراس دار، عنصر زندگی در مراکز خرید را نیز برجسته می کند. در مرکز خرید پلیکان که عمدتاً از سازه های فولادی تشکیل شده است، به طور متوسط ​​100 فروشگاه در 4 طبقه به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهند. هایپرمارکت کارفور در مساحت 4000 مترمربع با 9 سالن، سینماپینک، بازار تکنولوژی دارتی، پینت بال لیزری، یخ پیست، بولینگ و زمین های بازی کودکان، جاذبه ای بی چون و چرا است. مرکز خرید Pelican Mall که توسط شرکت معماری Tabanlıoğlu طراحی شده است که امضای خود را در معماری بسیاری از ساختمان های شیک دارد و جوایز زیادی نیز دریافت کرده است، با بهره مندی از نور خورشید در طول روز با یک آتریوم بزرگ و نورگیرها، محیطی وسیع را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است. این محیط جادار با معماری داخلی استخر و گیاهان شیک ساخته شده است. جعبه الکترونیکی منحصر به فرد در نمای بیرونی ساختمان اصالت را به ساختمان می بخشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.