امروز برای سفر به ترکیه با خود دلار بیاوریم یا لیر؟
می 22, 2021
مسیرهای جدید از ترکیه به جهان
می 24, 2021

وزیر کوچا: همه افراد بالای 20 سال در ماه ژوئن واکسینه می شوند , وزیر بهداشت Fahrettin Koca ، با بیان اینکه مشکل واکسن ترکیه به پایان رسیده است ، “ما با اطمینان بیشتری وارد تابستان خواهیم شد. همه افراد بالای 20 سال در ماه ژوئن واکسینه می شوند.”
وزیر بهداشت Fahrettin Koca اعلام کرد که 30 میلیون دوز واکسن BioNTech در ماه ژوئن و در کل 120 میلیون دوز تا پایان ماه سپتامبر به ترکیه می رسد وزیر كوچا با بیان بیانیه ای از احمد هاكان از روزنامه حریت گفت: “مشكل واكسن تركیه به پایان رسیده است.”

30 میلیون واکسن برای 30 میلیون نفر

Koca با بیان اینکه اولین دوز واکسن BioNTech 78 درصد محافظت می کند ، اظهارات زیر را بیان کرد:

“ما 30 میلیون واکسن برای 30 میلیون نفر خواهیم ساخت. این یک موفقیت مهم برای ما خواهد بود. بنابراین ، با خیال راحت تری وارد تابستان خواهیم شد. همه افراد بالای 20 سال در ماه ژوئن واکسینه می شوند.”

“حتی اگر اسپوتنیک و سینوواچ هرگز نیامده باشند ، ما مشکل خود را حل کرده ایم”

وزیر بهداشت کوکا اعلام کرد که دوزهای دوم با ورود دسته دوم واکسن ها ساخته می شود.

“ما با Sputnik و Sinovac توافقاتی داریم. واکسنهایی از آنجا می آیند ، ما منتظر آن واکسنها هستیم. اما امروز در چنین نقطه ای هستیم که Sputnik و Sinovac مشکل ما را حل کرده اند حتی اگر هرگز نیامده باشند.”

افراد بالای 20 سال واکسینه می شوند

محدودیت ها کاهش می یابد ، اقدامات احتیاطی شخصی افزایش می یابد

وزیر کوکا با بیان اینکه محدودیت ها نیز کاهش می یابد ، گفت: “با واکسیناسیون گسترده ، ما اکنون به روندی می پردازیم که محافظت شخصی بیش از بسته شدن ضروری است. کنترل های شخصی وجود دارد ، اقدامات محافظت شخصی را افزایش خواهیم داد.”

زمان واکسینه سن 20 سال کی است؟

بنابراین چه زمانی واکسیناسیون زیر 20 سال انجام می شود؟ اظهارات وزیر کوکا در این زمینه به شرح زیر است:

“توسط مقامات مشخص شده است که واکسن BioNTech تا 16 سالگی مشکلی ایجاد نمی کند. ایالات متحده آمریکا تا 16 سالگی واکسینه می کند. من فکر می کنم ما بیش از 16 سالگی را تا پایان ماه سپتامبر واکسینه خواهیم کرد. در همین حال ، یک تحقیق در مورد اینکه آیا BioNTech می تواند بالای 12 سال انجام شود وجود دارد. نتیجه این تحقیق چند هفته دیگر مشخص خواهد شد. در این صورت ، ما می توانیم به سن 12 سالگی برسیم. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.