outlet
اوت لت (Outlet)
جولای 17, 2022
مرکز خرید Beylikdüzü Migros AVM
سپتامبر 8, 2022

مرکز خرید پرلاویستا (PerlaVista AVM) در تقاطع Büyükçekmece، Beylikdüzü، Gürpınar و Esenyurt قرار دارد و همچنین به منطقه Avcılar و Hadımköy می‌پردازد. مرکز خرید پرلاویستا با 38000 متر مربع مساحت قابل اجاره و 125 فروشگاه میزبان بسیاری از برندهای ملی و بین المللی است. مرکز خرید پرلاویستا با مجموعا 1500 پارکینگ رایگان سرپوشیده و روباز، هایپرمارکت 3M Migros، کافه، رستوران، فست فود، فروشگاه های پارچه مردانه، زنانه و کودکان با برندهای معروف، سینماهای CINEMAPİNK با 8 سالن و کوچه بولینگ POWERBOWLING به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می دهد. با بسیاری از برندهای معروف و کالاهای الکترونیکی، منسوجات خانگی، لوازم آرایشی، کتاب، موسیقی، اسباب بازی و فروشگاه های ورزشی، می تواند تمام نیازهای همه را برطرف کند.

Beylikdüzü گزینه های مختلفی را از نظر مراکز خرید ارائه می دهد. پرلا ویستا AVM ، واقع در بلوار یاووز سلطان سلیم، 4 کیلومتر با نقطه Beylikdüzü Migros AVM فاصله دارد. با 125 فروشگاه بین المللی و ملی پذیرای بازدیدکنندگان خود است. برای کسانی که می خواهند زمانی را به تفریح ​​بگذرانند، میزبان سینما، بولینگ، پیست اسکی و اتاق بازی برای مهمانان کوچک خود است. علاوه بر این، فعالیت های مختلفی در داخل مرکز خرید سازماندهی شده است.

مرکز خرید پرلاویستا (PerlaVista AVM)

هم یادآور پرا است که نمادی از تاریخ غنی استانبول قدیم است و هم رگه هایی از اروپای رنسانس که صحنه تولدی دوباره در عرصه هنر بود. مرکز خرید و زندگی Perlavista که با کیوسک‌هایی که به شما احساس می‌کنند جلوی دکه روزنامه‌فروشی در فرانسه هستید، نیمکت‌هایی که به شما احساس استراحت در خیابانی در فلورانس را می‌دهد، خیابان‌های سنگی شلوغ، میدان‌هایی با استخر جلب توجه می‌کند. دکوراسیون سقف هنر نو، درختان اطراف خیابان ها و طراحی خیره کننده؛ آدرس جدید لوکس با چهره نو، طراحی بوتیک و معماری.

مرکز خرید پرلاویستا (PerlaVista AVM)

مرکز خرید و زندگی Perlavista، درست در کنار جاده ارتباطی E5 و TEM، نزدیک به فرودگاه استانبول، موقعیت آن به راحتی حتی از مناطق مسکونی مسافت طولانی قابل دسترسی است، نزدیکی آن به مرکز کنگره و نمایشگاه Tüyap، پردیس مؤسسات آموزشی Beykent، متصل به پردیس دارای یک ویژگی مرکزی منحصر به فرد است زیرا درست در کنار خوابگاه دانشجویی، اقامتگاه های لوکس و ویلاهایی مانند بیمارستان چشم دنیا، هتل کایا رامادا، آلکنت 2000، تپه پلیکان، ویستا رزیدنس، گینزا رزیدنس، و بیش از 40000 اقامتگاه موجود واقع شده است. .

مرکز خرید و زندگی Perlavista; این شهر در تقاطع مناطق Büyükçekmece، Beylikdüzü، Gürpınar و Esenyurt واقع شده است، جمعیتی جدی از مناطق Avcılar و Hadımkoy را جذب می کند و مهمترین پروژه منطقه است. مرکز خرید و زندگی Perlavista تنها پروژه ای است که واقعاً نیازهای منطقه را برآورده می کند و با 38000 متر مربع مساحت قابل اجاره و 125 فروشگاه میزبان بسیاری از برندهای محبوب ملی و بین المللی است. با پارکینگ روباز و بسته با گنجایش 1500 وسیله نقلیه، هایپرمارکت 3M میگروس، کافه، رستوران، فست فود، فروشگاه های پارچه مردانه، زنانه و کودکان با برندهای معروف، سینماپینک با 9 سالن و پاوربولینگ بولینگ به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند. کوچه. بسیاری از مارک های معروف و کالاهای الکترونیکی، منسوجات خانگی، لوازم آرایشی، کتاب، موسیقی، اسباب بازی، با فروشگاه های ورزشی خود می تواند تمام نیازهای همه را برطرف کند. با رویدادهای مختلفی که در مرکز خرید و زندگی Perlavista برگزار می شود، خاطرات فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.