Marmara Park AVM
مرکز خرید مارماراپارک (Marmara Park AVM)
جولای 13, 2022
Akbati AVM
مرکز خرید آکباتی (Akbati AVM)
جولای 13, 2022

 

مرکز خرید توریوم (Torium AVM) ، Torunlar REIC پنجمین مرکز خرید بزرگ ترکیه، مرکز خرید توریوم، اولین و تنها مرکز تفریحی سرپوشیده برفی در ترکیه، پارک برفی و بزرگترین پارک تفریحی ترکیه با اسباب‌بازی‌ها پارک استار را ساخته است. توریوم AVM با 90000 متر مربع مساحت قابل اجاره و 180 فروشگاه میزبان بسیاری از برندهای محبوب است. توریوم AVM در مجموع از 5 طبقه که 4 طبقه آن بسته و 1 طبقه باز است، یکی از بزرگترین فروشگاه های برندهای بزرگ ترکیه می باشد. که یادآور خیابان های نخبگان استانبول است، در استانبول قدیمی واقع شده است.با خانه ها، مغازه ها، کافه ها و رستوران هایش، چشم اندازی متفاوت به مفهوم مرکز خرید مرسوم در زیر آسمان بی کران به ارمغان می آورد.

مرکز خرید توریوم (Torium AVM)

مرکز خرید توریوم بین Beylikdüzü و Avcılar، یکی از مراکز رو به رشد استانبول، در بزرگراه Haramidere E-5 واقع شده است. ساخته شده توسط Torunlar REIC، یکی از نام های قابل اعتماد بخش املاک و مستغلات، Torium. با اندازه، تنوع و کیفیت خدمات خود میزبان میلیون ها بازدید کننده از داخل و خارج از کشور است.

توریوم با ارائه محتوا و فعالیت های منحصر به فرد در زمینه سرگرمی و همچنین خرید، سلیقه و سینما یک مرکز زندگی واقعی است.مرکز خرید توریوم که با 180 فروشگاه با برندهای متمایز در خدمت شماست، با برگزاری کمپین ها، رویدادها و مسابقاتی که لذت خرید شما را افزایش می دهد، شما را به مرکز سرگرمی جذب می کند. در توریوم که 30 درصد از کل مساحت قابل اجاره را به سرگرمی اختصاص می دهد، بیشتر از یک مرکز خرید پیدا خواهید کرد و متوجه نخواهید شد که زمان با خانواده و عزیزانتان چگونه می گذرد.

  • اولین و تنها پارک تفریحی ترکیه با مضمون برفی، Snowpark.
  • استارپارک ، یک شهربازی سرپوشیده در زمینی به مساحت 4950 متر مربع
  • Cinetech با 11 سالن سینما

آتش آناتولی

کمی رقص، رنگ های زیادی به زندگی خود اضافه کنید!


Fire of Anatolia که معتبرترین اجراهای رقص ترکیه و جهان را به نمایش می گذارد، شما و فرزندانتان را به توریوم دعوت می کند. Fire of Anatolia که فرهنگ غنی آناتولی و جادوی رقص را با یک جشن بصری به صحنه می آورد، با دوره های رقصی که در استودیوی خود در توریوم ارائه می دهد، دنیای جدیدی را برای فرزندان شما به ارمغان می آورد. Fire of Anatolia Torium Dance School که یکی از ابتکارات مهم پروژه مدارس رقص مصطفی اردوغان است که در سال 2009 منشعب شد و در سال 2016 به بهره برداری رسید، در توریوم در Haramidere واقع شده است.

این برنامه هر روز هفته به گروه های سنی مختلف، از جمله کودکان 4 تا 16 ساله و کلاس های بزرگسالان 16 سال و بالاتر، با 3 استودیو مجزا در محوطه 800 متری خود، رقص و آموزش های مختلفی را ارائه می دهد. مدرسه رقص Anadolu Ateşi Torium که درهای خود را به روی همه علاقه مندان به رقص کودک و بزرگسال باز می کند، با کادر مربی و طراح رقص متخصص، فرزندان ما را که نسل های بعدی را تشکیل خواهند داد به دنیای رنگارنگ و لذت بخش رقص دعوت می کند. کلید رشد جسمی و ذهنی را به آنها ارائه می دهد. استعداد خود را کشف کنید!

Torunlar REIC پنجمین مرکز خرید بزرگ ترکیه، مرکز خرید توریوم، اولین و تنها مرکز تفریحی سرپوشیده برفی در ترکیه، پارک برفی و بزرگترین پارک تفریحی ترکیه با اسباب‌بازی‌ها پارک استار را ساخته است. توریوم AVM با 90000 متر مربع مساحت قابل اجاره و 180 فروشگاه میزبان بسیاری از برندهای محبوب است. توریوم AVM در مجموع از 5 طبقه که 4 طبقه آن بسته و 1 طبقه باز است، یکی از بزرگترین فروشگاه های برندهای بزرگ ترکیه می باشد.

توریوم  واقع در Turgut Özal Mahallesi در منطقه Esenyurt، بین ساعت 10:00 تا 22:00 خدمات ارائه می دهد. این شامل فروشگاه هایی مانند فروشگاه های لباس، فناوری و کتاب، رستوران ها و کافه ها، فروشگاه های بوتیک و لوازم جانبی، و همچنین یک منطقه کنسرت و نمایشگاه و یک منطقه سرپوشیده ورزش های زمستانی است.

مرکز تفریحی Snowpark Indoor Snow Entertainment Center

مرکز تفریحی Snowpark Indoor Snow Entertainment Center در توریوم AVM واقع شده است و یک مرکز اسکی دلپذیر است که در آن می توانید ورزش های تابستانی و زمستانی را در شهر تجربه کنید. وقتی به مرکز خرید می‌آیید، می‌توانید مرکز تفریحی Snowpark Indoor Snow Entertainment Center را نیز انتخاب کنید تا ساعاتی خوش را در کنار خانواده سپری کنید.  Snowpark، یک منطقه سرپوشیده ورزش های زمستانی واقع در Torium AVM در اسنیورت، در روزهای هفته از ساعت 12:00 تا 22:00 و در تعطیلات آخر هفته بین 11:00 تا 22:00 باز است.

Snowpark

Snowpark به شما امکان می دهد از برف و سورتمه سواری در شهر لذت ببرید، این امکان را به شما می دهد تا در تمام فصول سال ورزش های زمستانی انجام دهید. کلاس های اسکی و اسنوبرد نیز در اسنوپارک برگزار می شود و قیمت آن ها به طور متوسط ​​بین 150 تا 450 لیر لیر متغیر است. در Snowpark که فعالیت های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود، می توانید به راحتی به مواد مورد نیاز برای اسنوبورد و اسکی دسترسی داشته باشید.

هزینه ورودی Snowpark که در یک متروبوس از تمام نقاط شهر فاصله دارد. به طور متوسط ​​در روزهای هفته 40 لیر و در تعطیلات آخر هفته 55 لیر  است.

 

Starpark Karting Park

Starpark Karting Park

پارک کارتینگ استارپارک که در توریوم AVM در منطقه اسنیورت واقع شده است، بزرگترین پیست کارتینگ در این منطقه است. تجربه رانندگی در منطقه کارتینگ که ترکیبی از هیجان، سرعت و آدرنالین است، به طور متوسط ​​15-30 دقیقه طول می کشد. در پارک کارتینگ استارپارک، جایی که می توانید با مسابقه دادن با سایر رانندگان از آن لذت ببرید، ۱۵ دقیقه کارتینگ به طور متوسط ​​۱۵ لیر هزینه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.