ترکیه محصولات امنیتی سایبری را به نمایش می گذارد

هشدار طوفان برای مدیترانه شرقی
ژوئن 2, 2021
چرا قیمت بلیت ترکیه کاهش یافت؟
ژوئن 2, 2021

امنیت سایبری ترکیه فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی بین المللی خود را که به دلیل همه گیری ویروس کرونا قطع شده بود ، تسریع کرده است. امنیت سایبری ترکیه که در سال 2018 توسط ریاست صنایع دفاعی (SSB) تأسیس شد ، مطالعات خود را ادامه می دهد. با پشتیبانی SSB ، خوشه در نمایشگاه و کنفرانس امنیت اطلاعات خلیج فارس (GISEC) که به عنوان بخشی از مطالعات منطقه MENA ، شامل کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا ، که اعضای آن در میان بازارهای منطقه ای را هدف قرار دهید .

این رویداد که تولیدکنندگان امنیت سایبری ، کاربران نهایی ، مجتمع ها و توزیع کنندگان در کشورهای منطقه را گرد هم آورد ، همچنین فرصتی را برای ملاقات با مقامات نیازهای نظامی و مدنی فراهم کرد. بیش از 180 شرکت در نمایشگاه حاضر شدند. ترکیه برای اولین بار با “غرفه کشور” خود در GISEC شرکت کرد ، ادعای خود را در این زمینه آشکار کرد.

 

 

هدف آن کمک به اقتصاد کشور در صادرات است

7 شرکت عضو خوشه متخصص در زمینه های مختلف امنیت سایبری محصولات و خدمات خود را در GISEC ، بزرگترین و م mostثرترین رویداد امنیت سایبری در جهان عرب معرفی کردند. در این نمایشگاه ، مقامات HAVELSAN ، STM ، ARKSIGNER ، LOGSIGN ، CYBERWISE-SECURRENT ، FORESTALL و UITSEC جلساتی را با مدیران ارشد شرکت های فناوری در منطقه برگزار کردند.

 

 

مدیران ارشد ترک و صاحبان شرکت هایی که در منطقه کار می کنند ، اطلاعات دقیق در مورد شرکت های خوشه ای دریافت کرده و در مورد همکاری برای منطقه گفتگو کردند نزدیک به 200 شرکت عضو مجموعه امنیت سایبری ترکیه بیش از 400 محصول و راه حل دارند. هدف این خوشه هم تأمین نیازهای امنیت سایبری ترکیه است و هم با صادرات به اقتصاد این کشور کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.