مرکز خرید Beylicium
سپتامبر 8, 2022
مرکز خرید پلیکان (Pelican Mall AVM)
سپتامبر 8, 2022

ساحل West Marina ، مارینا غربی با داشتن پرچم آبی از سال 2014 یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید در سفر به بیلیکدوزو کاوش کنید. اگر می خواهید ورزش های آبی انجام دهید و با خانواده خود در رستوران های تفرجگاه دریایی یک غذای خوب میل کنید. توصیه می شود که West Marina را به لیست مکان های دیدنی خود در Beylikdüzü اضافه کنید. مارینا غربی؛ در ساحل منطقه، در منطقه Marmara Mahallesi در Beylikdüzü واقع شده است و همچنین یک ساحل شنی بزرگ در انتهای مارینا وجود دارد. برای ورود به مارینا غربی هزینه ای دریافت نمی شود.

ساحل West Marina

انطباق و تداوم سیستم های مدیریت کیفیت ISO 9001، محیط زیست ISO 14001، ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001 و سیستم های رضایت مشتری 10002 را در راستای اهداف و اهداف خود بررسی می کند و به طور مستمر اثربخشی آن را بهبود می بخشد. طرح های اولیه برای توسعه ملک به عنوان اسکله و امکانات تفریحی در 15 مارس 1996 تصویب شد. اولین نسخه این پروژه به سال 1998 باز می گردد. در 21 دسامبر 2006، Enelka Taahhüt İmalat ve Ticaret Ltd.، یک شرکت با سرمایه 100٪ لهستانی، قراردادی را با دولت جمهوری ترکیه برای ساخت، راه اندازی و انتقال (BOT) یک مجتمع مارینا در آب های ساحلی استانبول امضا کرد. گزارش های زمین شناسی و ژئوفیزیک به دست آمده است گزارش‌های مربوط به EIA (ارزیابی اثرات زیست‌محیطی)، هیدروگرافی، اقیانوس‌شناسی، زمین‌شناسی و ژئوفیزیک برای پروژه مارینا تجدیدنظر شده به‌دست آمده‌اند.

طرح های اولیه شامل یک موج شکن منفرد در بخش شرقی منطقه پروژه بود. برنامه های بعدی برای گنجاندن موج شکن دوم در آب های غربی منطقه پروژه تجدید نظر شد که منجر به افزایش ظرفیت می شود و به قایق های تفریحی بزرگ اجازه می دهد تا از اسکله و اسکله استفاده کنند. فراهم کردن فضایی برای تسهیلات و خدمات اضافی بر پایه زمین و آب. Enelka مجوز برنامه ریزی برای موج شکن غربی را در دسامبر 2007 درخواست کرد.

تا 15 دسامبر 2010 کلیه تاییدیه ها برای طرح ها از وزارت فواید عامه و شهرک سازی و وزارت ترانسپورت اخذ شده بود. در 2 مه 2011 Enelka قراردادی را برای ساخت موج شکن غربی و بهره برداری از آن به مدت 45 سال امضا کرد که به شرکت اجازه داد تا حقوق ساختمان را از شهرداری محلی دریافت کند و در نتیجه از تکمیل پروژه اطمینان حاصل شود. این پروژه شامل ساخت موج شکن ها، اسکله ها، پانتون ها، شمع ها، اسکله های خشک، سیستم قفسه بندی برای قایق های کوچک و همچنین ساختمان هایی برای طیف وسیعی از امکانات و خدمات و زیرساخت های مورد نیاز برای چنین خدماتی است. سازه های مورد نیاز در دریا برای عملیاتی کردن اسکله در سپتامبر 2012 نهایی شد. این اسکله به راحتی با تمام ماشین آلات و دستگاه های لازم برای شروع عملیات، از جمله استخدام کارکنان عملیاتی مجهز شد. امروزه مارینا خدمات و امکانات فراوانی از جمله کافه ها را ارائه می دهد. ، رستوران ها، مدرسه قایقرانی، ساحل، امکانات ورزشی، استخر شنا، باشگاه قایق رانی، زمین تنیس و غیره. مارینا به طور مداوم در حال تکامل و تنظیم است تا نیازهای مشتریان ما را برآورده کند. از آن زمان ما آشیانه های اضافی برای ارائه خدمات به چندین قایق تفریحی بزرگ به طور همزمان ایجاد کرده ایم و به طور مداوم برای دستیابی به برتری در تمام جنبه های تجارت تلاش میکند

چشم اندازها

  • ما با فضای شاد، ایمن و سازگار با محیط زیست شما را به اسکله تفریحی خود “از قلب تا زمین” متصل می کنیم.
  • با پارکینگ وسیع ما در زمین، بزرگترین آسانسور مسافرتی 700 تنی در مجتمع مارینا در ترکیه و مدیترانه، خدمات تعمیر و نگهداری و تعمیرات ما توسط تیم مجرب ما، با فعالیت های ما از مکان های اجتماعی و خرید گرفته تا قایقرانی و ورزش های آبی ارائه می شود. ، ما به شما بسیار بیشتر از یک تفرجگاه دریایی پیشنهاد می کنیم.
  • ایجاد یک فرآیند راه حل موثر برای خواسته ها و شکایات مشتریان و ارائه خدماتی که با کارکنان آموزش دیده و با تجربه خود ارائه می دهیم به افراد بیشتری با رویکرد بهبود مستمر با تمرکز بر “رضایت مشتری”،
  • ارزیابی شکایات مشتریان بر اساس محرمانه بودن، شفاف، بی طرفانه و بر اساس رضایت مشتری،
  • استفاده از انرژی، مواد اولیه و منابع طبیعی به بهترین نحو،
  • الگویی برای این بخش از نظر سلامت انسان و آگاهی از محیط زیست با استفاده از آخرین فناوری که در طول فعالیت های خود آسیبی به سلامت انسان/محیط زیست/حداقل وارد نمی کند.
  • برای اطمینان از OHS پایدار و مدیریت زباله در سازمان ما، تلاش برای افزایش OHS و آگاهی زیست محیطی، برای اطمینان از اینکه OHS و آگاهی زیست محیطی به عنوان یک فلسفه زندگی با گنجاندن کارکنان، ذینفعان، تامین کنندگان و مهمانان در این مطالعات پذیرفته می شود.
  • شناسایی و حذف عواملی که ممکن است باعث بروز حوادث کار، بیماری های شغلی و آلودگی محیطی در مارینا شود،
  • به منظور ایفای مسئولیت های خود در زمینه کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت شغلی و رضایت مشتری؛ برای تعیین اهداف سیستم به صورت دوره ای، تحقق این اهداف و به روز نگه داشتن آنها با بررسی منظم آنها، برای اطمینان از بهبود مستمر سیستم مدیریت یکپارچه با این پویایی،
  • ارزیابی پیشنهادات، ارائه بازخورد، انجام اقدامات پیشگیرانه، ایجاد فرهنگ ایمنی مشترک در زندگی تجاری و جامعه با مشارکت کارکنان و انتقال نمایندگان کارکنان،
  • متعهد می شود با ثبت انواع اقدامات فنی و اداری توسط پردازشگر داده ها، اطمینان حاصل کند که اطلاعات شخصی کارکنان، مشتریان، شرکای تجاری، پیمانکاران فرعی، بازدیدکنندگان و سایر اشخاص ثالث مطابق با قانون شماره 6698 نگهداری می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.