تاپو چیست ؟
می 27, 2021
24 پناهجو از آبهای سرزمینی ترکیه نجات یافتند
می 29, 2021

3 چاه نفت دیگر کشف شد, رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ، بشارت نفت را داد و گفت: “ما نفت را در 3 حلقه چاه جدید کشف کردیم. تولید روزانه ما از 61 هزار بشکه فراتر رفته است.” رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ، در شصت و یکمین سالگرد کودتای 27 ماه مه ، در اجلاس روسای جمهور استانی AK Part در جزیره دموکراسی و آزادی بیانیه ای ارائه داد .

 

رئیس جمهور اردوغان با بیان اینکه پس از 405 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در دریای سیاه ، آنها مشاهده نتایج کار در خشکی را آغاز کرده اند ، رئیس جمهور اردوغان گفت: “ما فقط در ماه گذشته در 3 حلقه چاه نفت کشف کردیم.

رئیس جمهور اردوغان با اشاره به اینکه متوسط ​​تولید داخلی نفت ترکیه در سال 2021 با 3 کشف اخیر از 61 هزار بشکه فراتر رفته است ، رئیس جمهور اردوغان گفت:

“ما همچنین به منظور ارائه گاز طبیعی به شهروندان خود ، به سرمایه گذاری در گسترش شبکه ادامه می دهیم. در سال 2002 ، ما گاز طبیعی مورد استفاده 5 شهر بزرگ و 57 منطقه خود را برای استفاده از کشورمان در 81 استان و 593 شهرک ارائه دادیم. طول شبکه های انتقال و توزیع گاز طبیعی ما 174 با سرمایه گذاری بیش از 46 میلیارد لیر است. به همین ترتیب ، ما تعداد مشترکان گاز طبیعی را به 17 میلیون نفر و جمعیتی که از گاز طبیعی استفاده می کنند را به 55 میلیون نفر رساندیم. “

“از این فرصتی که پروردگار به شما داده استفاده کنید”

رئیس جمهور اردوغان با بیان اینکه 13 میلیون نفر از گاز طبیعی که امروز در آستانه آنها قرار دارد بهره مند نمی شوند ، گفت: ” ما هنوز 13 میلیون شهروند داریم كه علی رغم اینكه شبكه گاز طبیعی به آستان آنها رسیده است از این آسایش بهره مند نشده اند. من از همه شهروندانمان می خواهم تا از این فرصتی که در آستانه آنهاست استفاده کنند. ”  کشتی حفاری فاتح ، که اولین حفاری ملی عمیق ترکیه در دریای سیاه را انجام داده است ، 320 میلیارد متر مکعب ذخایر گاز طبیعی در میدان گازی ساکاریا کشف کرده است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.