defacto
Defacto ، دفاکتو 
جولای 14, 2022
Köfteci Ramiz ، کوفته رامیز
جولای 14, 2022

Gratis ، گراتیس که پیشرو در بخش مراقبت های شخصی با گسترده ترین شبکه فروشگاهی در ترکیه است، یک فروشگاه زنجیره ای لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی است که در سال 2009 در استانبول تاسیس شد. رایگان، جایی که بسیاری از محصولات برند و همچنین مارک های وارداتی وجود دارد که فقط در فروشگاه های رایگان موجود است. این بازار شماره 1 مراقبت شخصی ترکیه است که بیش از 30000 محصول را در 13 دسته مختلف از لوازم آرایشی گرفته تا مراقبت از نوزاد، از تمیز کردن و بهداشت گرفته تا تنقلات گرد هم می آورد.

Gratis ، گراتیس

Gratis ، گراتیس که اولین فروشگاه خود را در 17 جولای 2009 در استانبول مترو سیتی AVM افتتاح کرد، تا سال 2021 با بیش از 650 فروشگاه در 81 استان خدمات رسانی می کند. Gratis بیش از 5 هزار کارمند دارد. تمامی کارکنان فروشگاه این برند که به فکر افزایش اشتغال زنان در ترکیه است، زن هستند. Gratis که با انتخاب به عنوان “برند مورد علاقه مصرف کنندگان” و “برند شماره 1 بخش مراقبت شخصی” جوایز بسیاری را به دست آورد، با ایجاد زمینه های جدید با خلاقیت و نوآوری خود، نوار خدمات را در این بخش به بالاترین سطوح ارتقا می دهد. موضع پویا، زیرساخت های تکنولوژیکی پیشرفته و رویکرد خرده فروشی تخصصی.

هدف رایگان که با شعار “به خودت نگاه کن” آغاز شد، این است. در حالی که فرصت های خرید آسان، سریع و راحت را برای مشتریان خود فراهم می کند، به مشتریان خود یک تجربه خرید شخصی و دلپذیر را با برندها و محصولات جدید هیجان انگیز و همچنین نیازهای اولیه مراقبت شخصی ارائه می دهد.

 Gratis ، گراتیس یک بازار زنجیره ای لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی است که در سال 2009 در استانبول تاسیس شد. رایگان، جایی که بسیاری از محصولات برند و همچنین مارک های وارداتی وجود دارد که فقط در فروشگاه های رایگان موجود است. بیش از 8 هزار محصول در 13 دسته مختلف، از محصولات آرایشی گرفته تا مراقبت از نوزاد، از نظافت و بهداشت تا تنقلات را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

Gratis توسط Demir Sabancı در آوریل 2009 به عنوان زیرمجموعه Sedes Holding تاسیس شد. این شرکت که به عنوان یک زنجیره خرده فروشی متمرکز بر مراقبت شخصی و محصولات آرایشی تاسیس شد، اولین فروشگاه خود را در 17 جولای 2009 در متروسیتی AVM استانبول افتتاح کرد. این برند که در ابتدا فعالیت خود را در استانبول با 15 فروشگاه انجام می داد، اولین فروشگاه خود را در خارج از استانبول در کوجایلی در سال 2011 افتتاح کرد. این شرکت با رسیدن به 510 فروشگاه در سال 2017، سرمایه گذاری انبار جدیدی در توزلا در این تاریخ انجام داد. با تأسیس مرکز زیبایی Gratis در دسامبر 2017، این برند شروع به ارائه خدمات مراقبت شخصی مانند مراقبت از پوست، استفاده از ابرو و مژه، مراقبت از دست و پا کرد. این شرکت اپلیکیشن خرید آنلاین خود را در سال ۲۰۱۹ فعال کرد. Gratis که در 10 سال گذشته به 600مین فروشگاه خود در ترکیه رسید، با فروشگاه İvedik Cadde در سال 2019 در آنکارا افتتاح شد.

از سال 2021، این شرکت که خدمات خود را در 13 دسته مختلف با بیش از 650 فروشگاه در 80 استان در سراسر ترکیه ارائه می دهد، مالک تمام فروشگاه های خود است. Gratis بیش از 5 هزار کارمند دارد. تمامی کارکنان فروشگاه این برند که به فکر افزایش اشتغال زنان در ترکیه است، زن هستند. گراتیس یکی از شرکت های پیشرو در اشتغال زنان در این بخش است که نسبت کارمندان زن به تعداد کل کارکنان خود را دارد.

گراتیس در ادامه فعالیت های خود برای ارائه دیدگاهی جدید و متفاوت به تجربه خرید مصرف کنندگان، سرویس «بازگشت بدون قید و شرط» را در 15 مارس 2019، روز مصرف کننده راه اندازی کرد و اولین برندی بود که این خدمات را در بخش خود ارائه می کند. با استفاده از این سرویس، این شرکت به دارندگان کارت رایگان این امکان را می دهد که در بیش از 650 فروشگاه در 80 استان کشور، حتی در صورت استفاده نکردن از محصول، در صورت نارضایتی از محصولات، ظرف مدت 30 روز با قبض یا فاکتور، بدون قید و شرط عودت کنند. آنها خریدند. Gratis همچنین کمپین‌ها و فرصت‌های شخصی‌سازی‌شده را برای هر یک از مصرف‌کنندگانی که از برنامه وفاداری Gratis Card استفاده می‌کنند، ارائه می‌کند. علاوه بر این، عنوان “Lovemark” در نظرسنجی Lovemarks 2020 به آن اعطا شد که محبوب ترین مارک های ترکیه را توسط مصرف کنندگان مشخص می کند.

با شروع دوره خرید آنلاین با وب سایت gratis.com در سال 2019، ارائه خرید آنلاین 24 ساعته به مصرف کنندگان، Gratis همچنین خدمات خرید تلفن همراه را با برنامه خود که برای گوشی های هوشمند مجهز به اندروید و iOS توسعه داده است، به مشتریان ارائه می دهد. علاوه بر این، Gratis گزینه های پرداخت در تجارت الکترونیک را در سال 2020 افزایش داد و برنامه هایی مانند پرداخت درب منزل و تحویل از فروشگاه را پیاده سازی کرد.

Gratis با کارت رایگان، برنامه وفاداری مصرف کننده که در سال 2014 راه اندازی شد، تجربه خرید شخصی را با بهره مندی از تخفیف ها و مزایای ویژه به کاربران خود ارائه می دهد. در دسامبر 2017، این برند همچنین فروشگاه های مفهومی را افتتاح کرد که در آن زنان می توانند تجربیات زیبایی مانند مراقبت از پوست، استفاده از مژه و ابرو، مراقبت از دست و پا را تجربه کنند و همچنین محصولاتی از برندهای مختلف را با امتیاز Gratis Beauty ارائه می دهند. Gratis با رسیدن به تعداد 21 فروشگاه زیبایی در سال 2020 شروع به ارائه خدمات مراقبت از مو در فروشگاه های زیبایی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.