نماد جدید استانبول “برج کاملیکا” روز شنبه افتتاح می شود

بالن های هوای گرم دوباره آسمان را رنگی کردند
می 25, 2021
واکسن های BioNTech در ترکیه
می 26, 2021

نماد جدید استانبول “برج کاملیکا” روز شنبه افتتاح می شود برج Camlica ، بلندترین سازه استانبول ، در تاریخ 29 مه افتتاح می شود. انتظار می رود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها آدیل کارائیسمایلوغلو در مراسم افتتاحیه شرکت کنند. برج Camlica با نجات شبكه استانبول از “انبار آنتن” به طور همزمان به بیش از 100 پخش کننده خدمات ارائه داد. انتظار می رود برج Camlica ، بلندترین سازه استانبول با طول برج 369 متر و ارتفاع 587 متر از سطح دریا ، از روز شنبه 29 مه ساعت 14:00 با مراسمی با حضور رئیس جمهور اردوغان و وزیر به طور رسمی عملیات خود را آغاز کند. حمل و نقل و زیرساخت Karaismailoğlu.

اولین و تنها در جهان است

برج کاملیکا

نماد جدید استانبول “برج کاملیکا” روز شنبه افتتاح می شود

از سپتامبر سال 2020 ، فعالیت اصلی برج ارائه خدمات پخش بود ، اولین و تنها 100 پخش رادیویی در جهان می تواند بدون ایجاد مزاحمت در تداخل قدرت و فرکانس یکدیگر پخش شود. با ارائه خدمات زیرساختی و فعالیتهای سازگار با محیط زیست در زمینه پخش ، فعالیتهای ارتباطی و رادیویی ترکیه به استانداردهای جهانی رسیده و مدل “تسهیلات فرستنده واحد” به تصویب می رسد. بنابراین ، با ترکیب فرستنده های پراکنده ، از آلودگی محیطی و بصری در شهرها جلوگیری می شود.

صرفه جویی در انرژی حاصل شده است ، آلودگی محیطی و بصری از گذشته است

ده ها آنتن پراکنده در اطراف برج چاملیکا و تپه چاملیکا برچیده شده و کلیه خدمات در یک برج واحد جمع آوری شد. بنابراین ، آلودگی الکترومغناطیسی و بینایی که تأثیرات منفی جدی بر محیط زیست و سلامت انسان دارد ، برطرف شده است.

بنابراین ، ضمن کمک به ارتقاline خط افق استانبول ، صرفه جویی در انرژی ارائه شده توسط آنتن و سیستم های فرستنده بسیار کارآمد در برج به بالاترین سطح رسید.

برج چاملیکا و اطراف آن یک مرکز جاذبه خواهد بود که با فروشگاه های سوغات ، کافه تریا ، رستوران و تراس های دیدنی با منظره بی نظیر در کوتاه مدت به اقتصاد و گردشگری کشور کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.