محدودیت های سفر بین شهری چگونه خواهد بود؟

درباره پروازهای ترکیه
می 30, 2021
هشدار به مدیران ساختمان ها
ژوئن 1, 2021

وزارت کشور بخشنامه “اقدامات عادی سازی خرداد” را به 81 والی استانی ارسال کرد. بنابراین ، سفر بین شهری چگونه خواهد بود؟ آیا با وسیله نقلیه شخصی محدودیت سفر بین شهرها وجود دارد؟

وزارت اقدامات مربوط به مرحله دوم روند عادی سازی تدریجی را که به عنوان بخشی از مبارزه با اپیدمی در سراسر ماه ژوئن اجرا می شود ، اعلام کرد. در مرحله دوم دوره عادی سازی تدریجی ، محدودیت سفر بین شهرها فقط در دوره ها و روزهایی است که منع رفت و آمد اعمال می شود. در دوره ای که منع رفت و آمد اعمال نمی شود ، محدودیتی در سفرهای بین شهری وجود نخواهد داشت.

 

موارد استثنا در محدودیت سفر بین شهری

در طول دوره ها و روزهایی که منع رفت و آمد اعمال می شود ، از شهروندان خواسته نمی شود مجوز سفر جداگانه ای را برای سفرهای بین شهری با وسایل حمل و نقل عمومی مانند هواپیما ، قطار ، اتوبوس دریافت کنند.

1- بلیط سفر شهروندان ، کد رزرو و غیره ارائه آنها کافی است

تحرک افراد در این وضعیت بین وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی بین شهری و محل سکونت آنها از منع رفت و آمد معاف خواهد بود ، مشروط بر اینکه با زمان عزیمت و ورود مطابقت داشته باشد.

 

مقامات دولتی منصوب شده توسط وزارتخانه یا موسسه یا سازمان دولتی مربوطه در حیطه انجام وظیفه عمومی اجباری مجاز به مسافرت بین شهرها با وسایل نقلیه شخصی یا رسمی هستند ، مشروط بر اینکه آنها شناسنامه شرکتی و سند انتصاب خود را ارائه دهند.

2- تشریفات مراسم ترحیم و انتقال

درخواست های هر یک از بستگان متوفی برای شرکت در مراسم تشییع جنازه خود یا همسرش ، بستگان درجه یک یا خواهر و برادر وی یا همراهی با انتقال جنازه به طور خودکار از طریق سیستم های e-Application یا ALO 199 وزارت کشور در محل الکترونیکی توسط سیستم تأیید می شود . -پورتال دولت .

بنابراین ، سند مجوز سفر لازم برای بستگان متوفی برای سفر با وسایل نقلیه شخصی خود ایجاد می شود.

شهرونداني كه در چارچوب مراحل انتقال و تشييع جنازه اقدام به تشكيل پرونده خواهند كرد ، هيچ اسنادي را نياز ندارند. از طریق ادغام ارائه شده با وزارت بهداشت ، پرس و جو مورد نیاز به طور خودکار قبل از صدور مجوز سفر انجام می شود.

 

3- افرادی که مجوز سفر دارند در طول مدت سفر از این محدودیت معاف هستند.

ضروری است که شهروندان در طول دوره و روزهایی که مقررات منع رفت و آمد منعقد شده است ، با وسایل نقلیه شخصی خود بین شهرها سفر نکنند.

در صورت داشتن شرایط اجباری ، شهروندان می توانند با وسایل نقلیه شخصی خود سفر کنند ، مشروط بر اینکه این وضعیت را مستند کرده و از تابلوهای اجازه سفر مستقر در فرمانداری / فرمانداری منطقه از طریق e-Application و ALO 199 سیستم های وزارتخانه اجازه بگیرند. کشور از طریق دولت الکترونیکی.

افرادی که اجازه سفر دارند در طول سفر خود از مقررات منع رفت و آمد معاف خواهند بود.

 

4- شرایطی که اجباری در نظر گرفته شود

– کسانی که از بیمارستانی که تحت معالجه آنها مرخص شده اند و می خواهند به اقامتگاه اصلی خود برگردند ، با گزارش پزشک ارجاع می شوند و یا قبلاً قرار ملاقات / کنترل پزشک گرفته شده اند.

– کسانی که خود یا بستگان درجه یک یا خواهر و برادر همسرشان را که در بیمارستان تحت معالجه هستند همراهی می کنند (حداکثر 2 نفر)

– کسانی که در 5 روز گذشته به شهری که در آن هستند آمده اند اما مکانی برای اقامت ندارند و می خواهند به محل زندگی خود بازگردند (کسانی که بلیط سفر را ارسال می کنند که ظرف 5 روز آمده اند ، پلاک وسیله نقلیه آنها از اسناد دیگر سفر ، اطلاعات خود را نشان می دهند)

–  کسانی که در امتحانات اعلام شده توسط YSYM و امتحانات برنامه ریزی شده در سطح مرکزی شرکت خواهند کرد

– کسانی که می خواهند پس از اتمام خدمت سربازی به شهرک های خود بازگردند

– کسانی که نامه دعوت نامه ای از خصوصی یا عمومی برای عقد قرارداد روزانه دارند

– آزاد شده از موسسات کیفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.