موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum)
جولای 13, 2022
lcwaikiki
lcwaikiki ، ال سی وایکیکی
جولای 14, 2022
migrosapp

فروشگاه زنجیره‌ای میگروس ترک شرکت خرده‌فروشی ترکیه‌ای است، که هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۷۳۳ شعبه سوپرمارکت در ترکیه، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، قزاقستان، جمهوری مقدونیه و روسیه می‌باشد. شرکت میگروس ترک در سال ۱۹۵۴ توسط شرکت سوئیسی میگرو در بی‌اوغلو، استانبول تأسیس شد. در سال ۱۹۷۵ اکثریت سهام این شرکت توسط شرکت کوچ هولدینگ خریداری شد

فروشگاه زنجیره‌ای میگروس ترک

فروشگاه زنجیره‌ای میگروس ترک ، پیشگام صنعت خرده فروشی، Migros با فروشگاه های خود در 81 شهر در 7 منطقه جغرافیایی، آدرس خرید دلپذیر، نوآوری و کیفیت است. میگروس در چارچوب رویکرد خدمات دوستانه، بهترین محصولات، متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. با توجه به استانداردهای در حال توسعه صنعت خرده فروشی، Migros فلسفه نوآوری مستمر را به عنوان یک اصل پذیرفته است و با اقدامات خود که استانداردهای صنعت را بهبود می بخشد، تجربیات خرید متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

اپلیکیشن میگروس

اپلیکیشن میگروس ، بازار مجازی Migros، اولین اپلیکیشن بازار مجازی ترکیه و ارائه خدمات تحویل درب به درب برای کلیه محصولاتی که مشتریان می توانند از سال 1997 در فروشگاه Migros پیدا کنند، بزرگترین و گسترده ترین سایت تجارت الکترونیک مواد غذایی ترکیه است که در این زمینه پیشگام است. برنامه های کاربردی و توسعه بازار است. تمامی محصولات فروخته شده در فروشگاه های میگرس از بازار مجازی میگرس را می توان به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته با قیمت و مزیت های مشابه فروشگاه های میگرس سفارش داد.

بازار مجازی میگرس با ساختار مشتری مدار، قابل اعتماد، تکنولوژیک و نوآورانه خود، نقش پیشرو در بهبود کیفیت زندگی ایفا می کند و خرید مواد غذایی را سریع، آسان و لذت بخش می کند. یکی از اهداف جذاب کردن خرید آنلاین مواد غذایی، تغییر عادات، تبدیل شدن به یک گزینه در هنگام نیاز مشتریان به خرید معمولی مواد غذایی و توضیح اینکه خرید در بازار مجازی Migros یک امتیاز است و کیفیت زندگی آن را افزایش می دهد. مشتریان با راحتی و صرفه جویی در زمان ارائه می کند.

با بازار مجازی Migros که خدماتی را با طیف گسترده ای از محصولات ارائه می دهد، مشتریان می توانند خرید خواربار خود را سریع و ایمن انجام دهند و پرداخت سفارشات خود را به صورت آنلاین با کارت اعتباری درب منزل یا پول نقد درب منزل تکمیل کنند. کلیه محصولات و خدمات در فروشگاه میگرس بدون افت کیفیت و با تمامی قیمت ها و تخفیف ها و کمپین های قابل اجرا در همان روز و یا مطابق با ساعت شبانه روز درب منزل مشتریان تحویل داده می شود.

بازار مجازی Migros با تنوع بخشیدن به خدمات خود با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها و همچنین اینترنت و تلفن، در سال 2010 با برنامه “Mobile Market” در یک نوآوری فناوری پیشگام شد. بازار مجازی Migros، برنده “جایزه سال 2011-2012 فناوری خرده فروشی” با اپلیکیشن موبایل مارکت خود، برای اولین بار در ترکیه با این اپلیکیشن زمینه جدیدی را در خرید در ترکیه ایجاد کرد. توانایی اپلیکیشن موبایل بازار مجازی Migros برای جستجو و سفارش از طریق بارکد، که اولین مورد در ترکیه برای دستگاه‌های آیفون/آی‌پد و اندروید است، و همچنین «ویژگی جستجوی محصول با صدا» که همچنین برای دستگاه‌های اندرویدی برای اولین بار در ترکیه است. ، امکان ایجاد سریع سفارشات را فراهم می کند.

دفتر مرکزی شرکت میگروس ترک در شهر استانبول، قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود

اولین شعبه فروشگاه های زنجیره ای میگروس در ترکیه ، میگروس استانبول بود که در سال 1954 افتتاح شد. تا سال 1974 ده ها شعبه از این فروشگاه در شهر استانبول تاسیس شد و به تدریج در ازمیر، آنکارا و بقیه شهرهای اصلی ترکیه هم شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر چند صد شعبه از فروشگاه‌های میگروس در سطح شهرهای متعدد ترکیه قرار دارد.

میگروس در ابتدای تاسیس یک سوپر مارکت بزرگ بود که رفته رفته بزرگتر شد و شعبه‌های متعددی از آن شکل گرفت. در شعبه های مختلف این فروشگاه، تمام مایحتاج مشتریان از مواد غذایی بگیرید تا وسایل برقی، کتاب و لوازم آشپزخانه به فروش می‌رسد. مارکت های این کمپانی دارای رتبه بندی می باشند. رتبه بندی فروشگاه های میگروس به این معنی است که یک سوپر کوچک هم میتواند زیرشاخه ای از این فروشگاه و یک مینی میگروس باشد . در واقع تعداد M های قبل از کلمه ی میگروس نشان دهنده ی بزرگی و گستردگی فروش شعبه می باشد. بزرگترین شعبه های میگروس  5M  ها هستند که یک یک بازار کامل و مرکز خرید مستقل محسوب می شوند.  در این مراکز علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های برندهای معروف، رستوران‌های مختلف نیز فعالیت دارند. این رستوران ها به دلیل قیمت و کیفیت مناسب در میان مردم ترکیه پرطرفدار هستند. در برخی شعب قسمت‌های تفریحی و فرهنگی مثل سینما، شهربازی و غیره نیز دیده می‌شود.

انواع شعبه های میگروس ترک

تعداد شعبه های مختلف فروشگاه زنجیره ای میگروس در شهر های مختلف کشور ترکیه به ۷۳۳ می رسد. این شعبه ها تقریبا در تمام مراکز خرید مهم ترکیه بخصوص مراکز خرید استانبول فعال می باشند. در حال حاضر حدود 27000 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند.

  •  شعبه های M Migros :

این شعبه ها ها دارای اندازه استاندارد بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ متر مربع هستند و بیشتر کالاهای خوراکی و مواد شوینده و بهداشتی در آن ها به فروش می رسد. سایر کالاها به ندرت در این شعبه ها یافت می شود.

  •  شعبه های MM Migros :

این شعبه ها ها دارای اندازه استاندارد بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع هستند و علاوه بر مواد خوراکی و بهداشتی، سایر کالاها از جمله ابزار آلات و لوازم خانگی ساده در آنها به فروش می رسد.

  •  شعبه های MMM Migros :

این شعبه ها ها دارای اندازه استاندارد در حدود ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متر مربع است. علاوه بر کالاهای موجود در MM میگروس، کالاهای دیگری از جمله لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی،  در این مرکز خرید به فروش می رسد.

  •  شعبه های M Migros5 :

این فروشگاه ها مراکز خرید کاملی محسوب می شود که تعداد آنها چندان زیاد نیست. شعبه های 5M دارای متراژی بالاتر از ۲۵۰۰ متر مربع هستند و جزو کاملترین فروشگاه ها در ترکیه و حتی اروپا به شمار می روند. در این فروشگاه ها هر نوع وسیله ای به فروش می رسد و تنوع کاملی از اجناس به چشم می خورد.

  • شعبه های Migros Jet :

این شعبه ها جدیدا در ترکیه در حال احداث می باشند و دارای متراژی کوچکتر و سیستم خرید سریعتری هستند. هدف اصلی فعالیت این شعبه ها خرید و پرداخت بسیار سریع است و معمولا در مناطق پرتردد شهرهای ترکیه افتتاح می شوند تا زمان لازم برای خرید کالا به حداقل برسد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.