موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum)

Aqua Club Dolphin
پارک آبی آکوا دلفین (Aqua Club Dolphin)
جولای 13, 2022
migrosapp
فروشگاه زنجیره‌ای میگروس ترک
جولای 14, 2022

موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum) ، کارخانه شکلات سازی پلیت ، موزه شکلات Pelit که می توانید در محیطی دلپذیر پوشیده از خانه های شکلاتی، سازه ها، شخصیت های شناخته شده و شکلات انتخاب کنید، در Koza Mahallesi در منطقه Esenyurt واقع شده است. موزه شکلات پلیت که یکی از اولین آدرس هایی است که هنگام صحبت از موزه شکلات به ذهن خطور می کند، در تاسیسات تولید پلیت قرار دارد. این موزه که اولین موزه شکلات کشور نیز می باشد، آدرسی ایده آل برای ملاقات با شکلات و هنر است. شما می توانید هر روز هفته از ساعت 10:00 تا 17:00 از موزه شکلات Pelit دیدن کنید. هزینه ورودی موزه؛ 150 TL به طور متوسط ​​برای بزرگسالان و رایگان برای نوزادان 0-1 ساله.

موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum)

موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum) سفر خود را در سال 1957 آغاز کرد تا هر لحظه از زندگی را جشن بگیرد و به خوشبختی شما کمک کند موزه شکلات پلیت سالها تلاش کرده تا طعم شکلات را به زیبایی تبدیل کند. شکلات هنر بود، هنر اشتیاق بود. وقتی عشق با اشتیاق آمیخته می شود، اولین موزه شکلات ترکیه و یکی از موزه های شماره دار جهان را در تاسیسات تولید Pelit ایجاد کرد تا دوستداران شکلات و هنر را گرد هم بیاورد. الهامات را از رهبران و هنرمندان متلاشی به ارث برده . با این الهام آثار هنری ترکی-اسلامی، شاهکارهای هنری جهان، شخصیت‌های افسانه‌ای، افسانه‌های معروف را افتتاح کردیم و آبشارها را از شکلات برای بازدید هنردوستان آماده کرده است

موزه شکلات پلیت به عنوان Pelit با رویکرد مشتری مداری، کیفیت و درک بهداشتی بی‌نتیجه سعی در ارائه سلیقه‌های منحصربه‌فرد به مشتریان ارزشمند خود داریم و سعی می‌کند پیوندی ویژه با آنها ایجاد کند. هدف موزه شکلات پلیت این است که در هر لحظه از زندگی مشتریان خود با محصولات و خدمات متنوع در کنار هم باشند و لحظات فراموش نشدنی را زیبا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.