منطقه بیلیکدوزو
جولای 10, 2022
منطقه کوچوک چکمجه
جولای 10, 2022

منطقه آوجیلار ، مکان های دیدنی در Avcılar در خط ساحلی سمت اروپایی استانبول؛ دریاچه Küçükçekmece ، بین کوچوکچکمجه و منطقه آوجیلار، که بعد از مناطق فاتح ، زیتین‌بورنو، باکرکوی قرار دارد ، یکی از مکان‌هایی است که در سفر استانبول خود می‌توانید از آن دیدن کنید، با موقعیت مکانی درست در کنار دریای مرمره، مکان‌هایی برای بازدید و کاوش. منطقه Avcılar که تقریباً 25 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. از آنجایی که یک گزینه حمل و نقل با خط متروبوس وجود دارد، در نقطه ای قرار دارد که می توانید به راحتی از سمت آناتولی و بسیاری از نقاط دیگر شهر به آنجا برسید.

منطقه آوجیلار

وقتی به Avcılar می آیید. برای شروعی دلپذیر در روز، می توانید صبحانه ای را با منظره دریا در یکی از کافه ها و رستوران های متعدد ساحل میل کنید. وقتی زمان بازدید از Avcılar است. برای خرید می توانید به خیابان معروف مرمره بروید، به دریاچه Küçükçekmece برای پیک نیک در هوای خوب و ارتباط با طبیعت در حین لذت بردن از منظره دریاچه و به پارک ساحلی Avcılar برای پیک نیک و باربیکیو در کنار دریای مرمره بروید. در هوای خوب . .همچنین، هنگامی که به Avcılar می آیید. همچنین می‌توانید از موزه خانه آتاتورک، جایی که می‌توانید شاهد دوران جنگ استقلال باشید، و مرکز خرید پلیکان، که می‌توانید تمام روز را با فرزندان خود بگذرانید، دیدن کنید.

مرکز خرید پلیکان (Pelican Mall AVM)

مرکز خرید Pelican Mall، مرکز خرید محبوب منطقه Avcılar، با معماری وسیع و وسیع خود جلب توجه می کند. در مرکز خرید پلیکان که عمدتاً از سازه های فولادی تشکیل شده است، به طور متوسط ​​100 فروشگاه در 4 طبقه به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهند. هایپرمارکت کارفور در مساحت 4000 مترمربع نیز با 9 سالن، سینماپینک، بازار تکنولوژی دارتی، پینت بال لیزری، یخ پیست، بولینگ و زمین های بازی کودکان، جذابیت بی چون و چرای ایجاد می کند.

Pelican Mall AVM که بزرگترین مرکز خرید منطقه Avcılar است، از جمله مکان‌هایی است که خانواده‌های دارای فرزند در Avcılar باید از آن دیدن کنند. Pelican Mall AVM که دارای سینما، بولینگ، پیست روی یخ، رستوران ها و کافه ها، فروشگاه ها، تئاتر و فرصت های اجرا و یک گزینه فعالیت مناسب برای هر نیاز است، در منطقه دانشگاهی Avcılar واقع شده است. این مرکز خرید از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است. برای رفتن به پلیکان مال؛ می توانید از خط متروبوس Söğütlüçeşme- Avcılar و خطوط اتوبوس استفاده کنید. اگر می خواهید حمل و نقل را با متروبوس فراهم کنید. باید در ایستگاه Cihangir – Üniversitesi Mahallesi پیاده شوید. اگر می خواهید با اتوبوس برسید؛ می توانید از خطوط اتوبوس 76، 76C، 76G، 76Y، 145، 146، 147، 303، 400A، 401، 402، 403، 404، 418، 429، 448، 458، HT، HT.

خانه موزه آتاتورک (Atatürk Evi Müzesi ) 

موزه خانه آتاتورک، واقع در آمبارلی در منطقه آوجیلار. موزه ای است که می توانید از آن دیدن کنید تا از نزدیک با دوران جنگ استقلال و آتاتورک آشنا شوید. در موزه خانه آتاتورک، مدل هایی از کنگره ارزروم و سیواس و همچنین اتاق و اتاق کار به یاد مادر آتاتورک، زوبیده هانیم، وجود دارد. شما می توانید از ساعت 09:00 تا 17:00 به جز دوشنبه ها از موزه خانه آتاتورک، واقع در خط ساحلی منطقه دیدن کنید. برای بازدیدکنندگانی که می خواهند از موزه خانه آتاتورک بازدید کنند، هزینه ای دریافت نمی شود.

خیابان مرمره (Marmara Caddesi)

خیابان مرمره; این یکی از پربازدیدترین مکان‌های ساکنان منطقه آوجیلار و استانبولی‌هایی است که از آوجیلار بازدید می‌کنند. این خیابان که بسیاری از مغازه ها، بوتیک ها، جواهرات، رستوران ها و کافه ها در آن قرار دارند، به خصوص در تعطیلات آخر هفته ترافیک بسیار سنگینی دارد. خیابان مرمره در سال های اخیر به روی ترافیک بسته شده است.

پارک ساحلی آوجیلار  (Avcılar Sahil Parkı)

پارک ساحلی آوجیلار یکی از پربازدیدترین مکان‌هایی است که در آب و هوای خوب در آوجیلار زندگی می‌کنند. پارک ساحلی Avcılar که با مسیر پیاده روی، تجهیزات ورزشی، پیست دوچرخه سواری، پیک نیک و باربیکیو به شما امکان می دهد اوقات خوشی را در کنار خانواده خود داشته باشید، انتخاب خانواده هایی است که می خواهند باربیکیو همراه با منظره دریا با موقعیت مکانی خود داشته باشند. در کنار دریا. اگر می خواهید در کنار دریا باشید و در سفر استانبول خود یک باربیکیو و پیک نیک رایگان داشته باشید، می توانید روی نیمکت های پارک ساحلی آوجیلار یک پیک نیک داشته باشید یا در مناطقی که باربیکیو دارند کباب کنید.

Paşaeli Piknik Alanı

منطقه پیک نیک Paşaeli، واقع در کنار دریا، در پارک شهر Paşaeli. این یکی از پربازدیدترین مکان های Avcılar با زمین های بازی کودکان، میزهای پیک نیک، موقعیت ساحلی و سرسبزی است. منطقه پیک نیک Paşaeli که عموما استانبولی ها آن را برای پیک نیک و باربیکیو ترجیح می دهند، دارای مسیر پیاده روی و منطقه ای است که می توانید در آن دوچرخه سواری کنید. میزهای پیک نیک و باربیکیوهایی که در اطراف منظره دلپذیر دریا قرار گرفته اند نیز فرصت کباب کردن را به بازدیدکنندگان می دهد.

برای کسانی که می خواهند پیک نیک و باربیکیو در منطقه پیک نیک Paşaeli داشته باشند هزینه ای دریافت نمی شود. منطقه پیک نیک Paşaeli که شامل بوفه، کافه تریا، تراس های تماشا، زمین فوتبال، زمین تنیس و بسکتبال و زمین های ورزشی است. Avcılar مکانی است که می توانید در آخر هفته اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید و از هوای زیبا لذت ببرید.

موزه Haluk Perk Müzesi

موزه Haluk Perk در منطقه Gümüşpala در Avcılar واقع شده است. هالوک پرک این موزه را در سال 1995 زیر نظر وزارت فرهنگ و گردشگری افتتاح کرد. هالوک پرک، مجموعه‌دار ثبت‌شده در موزه‌های باستان‌شناسی استانبول، موزه را افتتاح کرد و مجموعه‌هایش لغو و به موزه منتقل شدند.در این موزه آثار قوم شناسی، باستان شناسی و مجموعه موضوعی وجود دارد. از مهمترین آثار می توان به تاریخ پزشکی آناتولی، مهرهای آناتولی، وزنه ها و ابزارها اشاره کرد. آثار موجود در موزه عموماً باز نیستند. در کنار نمایشگاه ها و نشریات، موضوعاتی که در مورد آنها مطالعه نشده است مورد تاکید و نمایش قرار می گیرد.

موزه هالوک پرک با تعیین وقت قبلی پذیرای بازدیدکنندگان است. این موزه همیشه برای کسانی که می خواهند روی آثار موزه کار کنند باز است. حمل و نقل به موزه را می توان با اتوبوس فراهم کرد. شماره خطوط اتوبوس به شرح زیر است. 146، 34AS، 400A، 76D و HT18.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.