منطقه اسنیورت
جولای 9, 2022
منطقه آوجیلار
جولای 10, 2022

منطقه بیلیکدوزو یکی از معدود مناطق استانبول است که محله‌های فقیر نشینی در آن وجود ندارد و همچنین میزبان پروژه‌های انبوه مسکن و املاک لوکس است. یکی از دلایل این موضوع این است که تقریباً 24٪ از مردم ساکن در بیلیکدوزو فارغ التحصیل دبیرستان و 16٪ فارغ التحصیل دانشگاه هستند (برنامه استراتژیک شهرداری بیلیکدوزو 2015-2019، ص 51). همانطور که مشخص است با افزایش سطح تحصیلات افراد، قدرت خرید آنها نیز افزایش می یابد. بنابراین ویژگی های جمعیت شناختی و تحصیلی ساکنان منطقه برای حمایت از فعالیت های گردشگری و تفریحی واجد شرایط می باشد.برای خرید خانه در بیلیک دوزو به قسمت املاک مراجعه کنید

منطقه بیلیکدوزو

بیلیکدوزو Beylikdüzü که خارج از مرکز شهر است، یکی از ارزش های رو به رشد استانبول در سال های اخیر است. یکی از بهترین نمونه‌های سکونتگاه برنامه‌ریزی‌شده در شهر، مکان‌هایی برای بازدید و فعالیت‌های زیادی است که می‌توانید در این منطقه انجام دهید. وقتی به Beylikdüzü می آیید. در اینجا می توانید بناهای تاریخی، مساجد، فواره های دوره عثمانی را ببینید، اوقات خوشی را در سواحل سپری کنید، در مناطق پیک نیک پیک نیک داشته باشید، در ساحل قدم بزنید و بسیاری از کارهای دیگر را پیدا کنید. در این میان، مراکز خرید ترجیح داده شده با گزینه های مختلفی در محدوده Beylikdüzü ارائه می شوند.

بخش گردشگری به دلیل اهمیتی که در بین فعالیت های اقتصادی دارد، نه تنها برای شهرها بلکه برای کشورها نیز حائز اهمیت است. همچنین مشخص است که اقتصاد برخی از کشورهای در حال توسعه عمدتاً بر اساس درآمدهای گردشگری شکل می گیرد. از سال 2013، تعداد گردشگران خارجی که به ترکیه می آیند حدود 40 میلیون نفر است و درآمد گردشگری کمی بیش از 30 میلیارد دلار است. بر اساس داده های سال 2015؛ سهم درآمدهای گردشگری کشورمان در تولید ناخالص ملی به 6.2 درصد افزایش یافته است (KTB, 2016). برای ارزیابی از منظری متفاوت، این قابل درک است که نسبت درآمدهای گردشگری ترکیه به درآمدهای صادراتی 21.9٪ است (KTB، 2016). همه این داده ها به وضوح اهمیت بخش گردشگری را برای کشور ما نشان می دهد.

تعداد گردشگران خارجی که در سال 2015 به ترکیه آمده بودند 23 138 428 بوده است و از تجزیه و تحلیل داده های آماری مشخص می شود که آنها عمدتاً به دو شهر بزرگ سفر می کنند. این استان ها آنتالیا با 11257311 گردشگر و استانبول با 5268280 گردشگر

PerlaVista AVM

PerlaVista AVM

مرکز خرید Perlavista در تقاطع Büyükçekmece، Beylikdüzü، Gürpınar و Esenyurt قرار دارد و همچنین به منطقه Avcılar و Hadımköy می‌پردازد. مرکز خرید پرلاویستا با 35000 متر مربع مساحت قابل اجاره و 125 فروشگاه میزبان بسیاری از برندهای ملی و بین المللی است. مرکز خرید پرلاویستا با مجموعا 2250 پارکینگ رایگان سرپوشیده و روباز، هایپرمارکت 3M Migros، کافه، رستوران، فست فود، فروشگاه های پارچه مردانه، زنانه و کودکان با برندهای معروف، سینماهای CINEMAPİNK با 8 سالن و کوچه بولینگ POWERBOWLING به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می دهد. با بسیاری از برندهای معروف و کالاهای الکترونیکی، منسوجات خانگی، لوازم آرایشی، کتاب، موسیقی، اسباب بازی و فروشگاه های ورزشی، می تواند تمام نیازهای همه را برطرف کند.

Beylikdüzü گزینه های مختلفی را از نظر مراکز خرید ارائه می دهد. پرلا ویستا AVM ، واقع در بلوار یاووز سلطان سلیم، 4 کیلومتر با نقطه Beylikdüzü Migros AVM فاصله دارد. با 125 فروشگاه بین المللی و ملی پذیرای بازدیدکنندگان خود است. برای کسانی که می خواهند زمانی را به تفریح ​​بگذرانند، میزبان سینما، بولینگ، پیست اسکی و اتاق بازی برای مهمانان کوچک خود است. علاوه بر این، فعالیت های مختلفی در داخل مرکز خرید سازماندهی شده است.

Beylikdüzü Migros AVM

Beylikdüzü Migros AVM

Beylikdüzü Migros AVM ، واقع در بزرگراه E-5 ، از سال 1997 خدمت می کند و نقطه کانونی منطقه بوده است. در این مرکز خرید 125 فروشگاه از برندهای بین المللی و ملی در مجموع در 3 طبقه وجود دارد. Beylikdüzü Migros AVM همچنین میزبان سالن‌های سینما و فعالیت‌های مختلف است که می‌توانید زمانی را به تفریح ​​بگذرانید.

مرکز خرید Beylikdüzü Migros Mall یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است. این شرکت توسط شرکت آلمانی ECE ترکیه مدیریت می شود. Beylikdüzü Migros Avm، جایی که هایپرمارکت 5M Migros، کافه ها و رستوران ها، فست فودها و برندهای معروف در آن قرار دارد، به مدت 20 سال همچنان انتخاب دوستداران خرید است، زیرا در E5 قرار دارد و ورود و خروج از آن بسیار آسان است. پارکینگ باز بسیار بزرگ آن مرکز خرید بیلیکدوزو میگروس 3 طبقه. در طبقه 1 زمین بازی کودکان وجود دارد. این مرکز خرید ارجح منطقه با مجموعا 125 فروشگاه از جمله خیاطی، ظروف کفش، داروخانه، آرایشگاه، لوازم الکترونیکی، منسوجات خانگی، لوازم آرایشی، کتاب، موسیقی، اسباب بازی، فروشگاه های ورزشی، یک سالن سینما که در سال 2016 افتتاح شد، همچنان به عنوان مرکز خرید ترجیحی منطقه است. سالن بولینگ مدرن و یک مسجد جدید.

Beylicium Alışveriş ve Yaşam Merkezi

مرکز خرید و زندگی Beylicium واقع در E-5 Yanyolu در منطقه متروپولیتن منطقه Beylikdüzü، بین ساعت 10:00 تا 22:00 خدمات ارائه می دهد. مرکز خرید با فروشگاه های لباس زنانه و مردانه، فروشگاه های لوازم جانبی، فروشگاه های لوازم خانگی و مبلمان، مراکز زیبایی، آرایشگاه ها، رستوران ها، سینما، تئاتر، مناطق تفریحی و بازار؛ این یکی از مراکز خرید پر بازدید خانواده های ساکن در بیلیکدوزو و بازدیدکنندگانی است که در سفر استانبول خود به بیلیکدوزو می آیند.

White Corner AVM

White Corner AVM

White Corner AVM که در منطقه Beylikdüzü واقع شده است، یک مرکز خرید است که می توانید در آن بی سر و صدا خرید کنید. امکاناتی مانند سالن سینما، کافه و رستوران وجود دارد که می توانید در مرکز خرید وقت خود را سپری کنید. همچنین فروشگاه های پوشاک و لوازم جانبی زیادی وجود دارد.

Beylikdüzü Yaşam Vadisi

 

Beylikdüzü Yaşam Vadisi که بزرگترین منطقه پارک استانبول با مساحت 1 میلیون متر مربع است . در منطقه Cumhuriyet Mahallesi در Beylikdüzü واقع شده است. در محوطه پارک که در مجموع از شش مرحله مختلف تشکیل شده است. انواع مختلفی از درختان و گیاهان وجود دارد. همچنین در؛ همچنین امکاناتی مانند منطقه خدمات شهرداری Beylikdüzü، پیست یخ، جنگل، زمین فوتبال، خانه سالمندان و خانه معلم وجود دارد.

در مرحله اول دره Beylikdüzü Yaşam که شامل یک حوض بزرگ و آبشارها در میان مکان‌های دیدنی است. می توانید دوچرخه سواری کنید، پیاده روی کنید، ورزش کنید، در کافه ها و رستوران ها استراحت کنید و غذا بخورید، با قطار باتری در دره قدم بزنید، در تراس های چمن استراحت کنید، در نمایشگاه های مختلف شرکت کنید، شطرنج بازی کنید و چند بازی رومیزی مختلف انجام دهید. در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید و رویدادهای صحنه را تماشا کنید.

در قسمتی دیگر از Beylikdüzü Yaşam Vadisi; همچنین باغ گیاهان آبزی، یک مینی موزه، کافه ها، کتابخانه، مناطق فعالیت، باغ گل، یک پل چوبی، سکوهای مشاهده، زمین بازی کودکان، پارک ماجراجویی، مرکز جوانان و سکوهای رقص وجود دارد. برای ورود به Beylikdüzü Yaşam Vadisi استانبول هزینه ای دریافت نمی شود. اگر می خواهید با حمل و نقل عمومی به اینجا بیایید؛ می توانید با اتوبوس خط 400A برسید. اگر می خواهید با متروبوس بیایید. پس از پیاده شدن در ایستگاه Haramidere، باید به خط اتوبوس 400A منتقل شوید.

West Marina

مارینا غربی با داشتن پرچم آبی از سال 2014 یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید در سفر به بیلیکدوزو کاوش کنید. اگر می خواهید ورزش های آبی انجام دهید و با خانواده خود در رستوران های تفرجگاه دریایی یک غذای خوب میل کنید. توصیه می شود که West Marina را به لیست مکان های دیدنی خود در Beylikdüzü اضافه کنید. مارینا غربی؛ در ساحل منطقه، در منطقه Marmara Mahallesi در Beylikdüzü واقع شده است و همچنین یک ساحل شنی بزرگ در انتهای مارینا وجود دارد. برای ورود به مارینا غربی هزینه ای دریافت نمی شود.

ساحل گورپینار (Gürpınar Sahili)

وقتی به ساحل Gürpınar در Beylikdüzü می‌آیید، می‌توانید در دریا شنا کنید، پیک نیک داشته باشید، باربیکیو بخورید یا به یک تور دوچرخه‌سواری سرگرم‌کننده بروید . این ساحل که توسط شهرداری Beylikdüzü سازماندهی شده است، فرصت تعطیلات دلپذیر و یک روزه ای را برای کسانی که در استانبول اقامت می کنند، به خصوص در هوای خوب ارائه می دهد. با افزودن Beylikdüzü به لیست مکان های دیدنی، می توانید یک روز را در هم آمیخته با طبیعت سپری کنید. اگر می خواهید با وسایل نقلیه عمومی به ساحل بروید؛ می توانید از خطوط IETT 142B، 76G و 458 استفاده کنید.

Gürpınar Halk Plajı

ساحل عمومی گورپینار ; در منطقه ساحلی گورپینار، ناحیه بیلیکدوزو واقع شده است. ورود به این ساحل که مورد علاقه مردم محلی بیلیکدوزو و تمامی استانبولی هاست رایگان است و گردشگران داخلی و خارجی زیادی که به استانبول می آیند برای شنا به این ساحل می آیند.

Tepecik Çamlık Piknik Alanı

منطقه پیک نیک Tepecik Çamlık یکی از مکان های توریستی Beylikdüzü ; مکانی خوش آب و هوا درست در کنار دریا، در میان درختان، جایی که می توان اکسیژن فراوانی در آن به دست آورد و با طبیعت عجین شد. امکاناتی که می توانید برای استراحت و گذراندن یک روز آرام در تور Beylikdüzü خود انتخاب کنید. به عنوان مکانی که به ویژه برای کسانی که می خواهند کباب کنند، پیک نیک کنند و چادر بزنند، در خط مقدم است. وقتی به منطقه پیک نیک Tepecik Çamlık می روید که به شما اجازه می دهد از هیاهوی شهر با طبیعت و هوای خود دور شوید، اکسیژن فراوان، سایه درختان کاج و صدای پرندگان اطراف شما را مجذوب خود می کند. توصیه می شود کسانی که می خواهند زمانی را با طبیعت سپری کنند، Beylikdüzü را در لیست مکان های دیدنی قرار دهند.

از آنجایی که منطقه پیک نیک به خصوص در ماه های تابستان توجه زیادی را به خود جلب می کند، توصیه می شود که ماه های بهار را برای رفتن به اینجا انتخاب کنید. بهار همچنین زمان ایده آلی برای کسانی است که می خواهند در اینجا کمپ بزنند. اگر در ساعات اولیه به منطقه پیک نیک Tepecik Çamlık آمدید، می توانید مکان راحت تری را در میزهای پیک نیک اینجا پیدا کنید. هیچ هزینه ای برای ورود دریافت نمی شود.

موزه موجودات دریایی ماهیگیر کنعان (Balıkçı Kenan Deniz Canlıları Müzesi)

موزه موجودات دریایی ماهیگیر کنان ، واقع در منطقه Cumhuriyet در منطقه Beylikdüzü، موزه ای است که در آن موجودات دریایی در آب های ترکیه به نمایش گذاشته می شود. موزه ای با هزاران ماهی مومیایی اولین موزه ای در جهان است که در این مفهوم افتتاح شده است. بنیانگذار این موزه که در آن موجودات دریایی مختلف مومیایی و به نمایش گذاشته می شود، ماهیگیر معروف کنان بالچی در این شهر است. کنان بالچی، که نزدیک به 50 سال است که به ماهیگیری مشغول بوده است، بیشتر موجودات آبزی موجود در دریاهای ترکیه را در اینجا به نمایش می گذارد.

موزه؛ این شهر خانه مومیایی‌های بسیاری از ماهی‌های مختلف، از مارهای دریایی گرفته تا آنچوی است. توصیه می‌شود کسانی که می‌خواهند در مورد موجودات دریایی بیاموزند، آن را به برنامه‌های خود در مکان‌های بازدید در Beylikdüzü اضافه کنند. شما همچنین می توانید با دریافت اطلاعات دقیق با راهنمای تور در یک تور شرکت کنید. برای ورود به موزه هزینه ای دریافت نمی شود

تسهیلات اجتماعی شهرداری بیلیکدوزو (Beylikdüzü Belediyesi Sosyal Tesisleri)

در تسهیلات اجتماعی شهرداری بیلیکدوزو واقع در ناحیه یاکوپلو منطقه بیلیکدوزو ؛ مکان‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای چای، قهوه و چت‌های دوستانه انتخاب کنید.کافه یاشام در منطقه عدنان کاهوچی; با ارائه های با کیفیت و قیمت های مناسب پذیرای ساکنان بیلیکدوزو و بازدیدکنندگانی است که به استانبول می آیند. همچنین با باغی سرسبز و دلباز، گزینه ای خنک برای عصرهای گرم تابستان است.

Antikacı Dede’nin Yeri

Antikacı Dede’nin Yeri در بیلیکدوزو گزینه خوبی برای علاقه مندان به عتیقه جات است. می توانید مجموعه ارزشمند عبدالله اکمه را ببینید که اقلام قدیمی خود را که سال ها جمع آوری کرده است را در مغازه کوچک خود به نمایش می گذارد و می توانید در سفر به استانبول برای عزیزانتان هدایای معناداری بخرید. مکان Antikacı Dede’nin Yeri در Derağzı Mahallesi در منطقه Beylikdüzü واقع شده است.

عمارت انور پاشا (Enver Paşa Köşkü)

این عمارت که توسط انور پاشا ، یکی از مهم ترین نام های آخرین دوره های امپراتوری عثمانی و خانواده اش به عنوان اقامتگاه تابستانی مورد استفاده قرار می گرفت، با استخر، باغ و یکی از مکان های دیدنی در نزدیکی بیلیکدوزو است. 3 طبقه چشم انداز عالی. فاصله بین عمارت و بیلیکدوزو تقریبا 11 کیلومتر است.

مسجد فاتح سلطان محمت (Fatih Sultan Mehmet Cami)

Fatih Sultan Mehmet Cami

مسجد فاتح سلطان مهمت که به نام هفتمین سلطان امپراتوری عثمانی، فاتح سلطان محمت نامگذاری شده است، یکی از بناهای تاریخی منطقه بیلیکدوزو است. در ورودی مسجد، هرتز. خطبه وداع محمد.  مسجد فاتح سلطان مهمت، واقع در منطقه Cumhuriyet Mahallesi در Beylikdüzü با معماری زیبا و چشمگیر خود، یکی از بزرگترین و زیباترین مساجد این منطقه است. از آنجایی که هم خود و هم حیاط آن بسیار بزرگ است، فضای بسیار وسیعی برای کسانی که می خواهند عبادت کنند دارد.

کاروانسرای سلطان سلیمان (Sultan Süleyman Kervansarayı)

قسمت بالایی کاروانسرای سلطان سلیمان که در قرن شانزدهم توسط سلیمان بزرگ در زمانی که وی در سفر زیگت‌وار بود ساخته شد، در نیمه دوم قرن بیستم تعمیر شد و برخی از قسمت‌ها با بتن مسلح جایگزین شدند. کاروانسرای سلطان سلیمان که پس از کارهای مرمتی انجام شده در دهه 1960 به عنوان انبار خدمت می کرد، در دهه 2000 تحت یک فرآیند نوسازی جامع قرار گرفت و برای استفاده در برخی از فعالیت ها به شهرداری منتقل شد. اگر می خواهید در طول سفر بیلیکدوزو از کاروانسرای سلطان سلیمان بازدید کنید، باید در رویدادی که در اینجا برگزار می شود شرکت کنید. این کاروانسرا که تقریباً 40 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، اثر معمار سینان است و بسیار نزدیک به مسجد سوکولو مهمت پاشا و پل سلطان سلیمان که آثار معمار سینان


زندگی شبانه بیلیکدوزو

Beylikdüzü، یکی از سکونتگاه های جدید و ارزش های رو به رشد استانبول؛ جدا از مکان هایی که می توانید در طول روز از آن دیدن کنید و فعالیت هایی که می توانید انجام دهید، منطقه ای است که زندگی شبانه در آن بسیار فعال است. در Beylikdüzü، جایی که خانواده‌های دارای فرزند عموماً زندگی می‌کنند، تعداد جوانان و دانشجویان دانشگاه بسیار زیاد است. تعداد مکان هایی مانند میخانه ها، دیسکوها، بارها و میخانه ها و فسیل هایی که برای خانواده ها جذاب هستند نیز بسیار زیاد است. Beylikdüzü همچنین دارای گزینه‌های نوار کارائوکه است که می‌توانید با گروه‌هایی از دوستان و مراحلی که می‌توانید برای گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه‌تان در آن‌جا بروید، سرگرم شوید.

RocknRolla

RocknRolla، که در Beylikdüzü پس از شعبه خود در استانبول، Kadıköy افتتاح شد. بین ساعت 12:00 تا 04:00 خدمت می کند. RocknRolla Beylikdüzü با موسیقی نویدبخش، الکل، تنقلات لذیذ و فضایی دلپذیر، در روزهای خاصی میزبان اجرای زنده است و ورودی معمولا رایگان است. در محل برگزاری، که با مفهوم راک بار خدمت می کند، قیمت الکل نیز در مقایسه با بسیاری از مکان های منطقه کاملا مقرون به صرفه است.

آدرس: Büyükşehir Mahallesi, 34520 Beylikdüzü/İstanbul

Sirtaki Meyhanesi

میخانه سیرتاکی، یکی از مکان های واقع در Ekinoks AVM در مرکز Beylikdüzü. با مفهوم رستوران و میخانه سرو می شود. میخانه سیرتاکی، جایی که می توانید یک شب دلپذیر را همراه با موسیقی یونانی سپری کنید. هم با برنامه های سرگرم کننده و هم با منوی خوشمزه پذیرای مهمانان خود است.

این مکان که مشروب سرو می کند بین ساعت 13:00 تا 02:00 باز است.

در منوهایی که شامل گوشت و غذاهای دریایی است؛ متوسط ​​پیش غذای سرد 15-35 لیره، غذای اصلی 30-75 لیره، پیش غذای گرم متوسط ​​30-40 لیره، غذاهای روغن زیتون به طور متوسط ​​15-25 لیره است. در منوهای الکل؛ قیمت راکی ​​بطری به طور متوسط ​​بین 100 تا 300 لیر و قیمت ویسکی بطری بین 400 تا 650 لیره است. توصیه می شود قبل از رفتن رزرو کنید.

آدرسBüyükşehir Mh. Cumhuriyet Cd. Ekinoks AVM E1-E2 1 21, 34520 Beylikdüzü

Mask Live

Mask Live که یکی از مکان های کنسرت Beylikdüzü است. این مکان دلپذیری است که در آن اجراهای صحنه زنده به نمایش گذاشته می شود و می توانید برای گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه خود به آنجا بروید. Mask Live که با شب های مفهومی بار کارائوکه توجه جوانان و گروه های شلوغ را به خود جلب می کند، به خصوص در روزهای شنبه و یکشنبه شلوغ است. اگر می خواهید محیط آرام تری را ترجیح دهید، می توانید اوقات خوشی را در روزهای هفته نیز داشته باشید.

آدرس: Büyükşehir Mahallesi, 34520 Beylikdüzü/İstanbul

مشروبات الکلی مقرون به صرفه: Fil

 Elephant مکان دیگری در Ekinoks AVM در Beylikdüzü است. فیل که به عنوان یک مرکز الکلی خدمت می کند، مکانی است که غذاهای میخانه بر آن غالب است. در اینجا برای دو نفر باید به طور متوسط ​​125 لیر لیر بپردازید. در منوی آنها؛ همچنین گزینه های مختلف کمپین مانند آبجو + تکیلا، آبجو + کوکتل شات وجود دارد و قیمت آنها به طور متوسط ​​بین 20 تا 25 لیر لیر متفاوت است. Fil Beylikdüzü مکانی است که می توانید با دوستان خود آبجوی مقرون به صرفه بنوشید، چت کنید و در محیطی دلپذیر وقت بگذرانید.

آدرس: Beylikdüzü Ekinoks AVM, Büyükşehir Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi, No 1, Beylikdüzü, Istanbul

Fasılhane

Fasılhane واقع در Ekinoks AVM در مرکز Beylikdüzü، با وعده‌های غذایی گروهی و گزینه‌های سرگرمی که برای همه گروه‌های سنی جذاب است سرو می‌کند. Fasılhane که در آن خود را در فضایی دلپذیر و راحت احساس خواهید کرد، هر روز هفته بین ساعت 16:00 تا 04:00 باز است. برای دو نفر در محلی که مشروب سرو می کند باید به طور متوسط ​​250 لیر لیر بپردازید. در منوی Fasılhane که دارای مفهوم کباب و میخانه است. انواع پیش غذا به طور متوسط ​​15-40 لیره، انواع ماهی به طور متوسط ​​40 لیره، انواع سالاد به طور متوسط ​​20 لیره، غذاهای اصلی به طور متوسط ​​30-55 لیره، و پیش غذاها به طور متوسط ​​20-40 لیره لیره. در منوهای الکل، قیمت بطری راکی ​​به طور متوسط ​​از 90 تا 230 لیره، قیمت آبجو به طور متوسط ​​20 تا 25 لیر و قیمت شراب بطری به طور متوسط ​​بین 120 تا 180 لیره است.

آدرسCumhuriyet Mahallesi, Ekinoks Residence AVM, 34520 Beylikdüzü Osb/Beylikdüzü/İstanbul

Red Queen Club

واقع در مرکز Beylikdüzü، Red Queen Club. هر روز هفته بین ساعت 22:00 تا 04:00 خدمت می کند. Red Queen Club با ارائه خدمات با مفهوم محل رقص و کلوپ شبانه مکانی است که دانشجویان دانشگاه برای تفریح ​​ترجیح می دهند. کیفیت نور و صدای Red Queen Club که در آن می توانید نوشیدنی خود را بنوشید و با دوستان خود به تفریح ​​بپردازید، همراه با موسیقی سرگرم کننده، اجرای دی جی و موسیقی که تا صبح ادامه دارد نیز رضایت بخش است. قیمت الکل متوسط ​​است و قیمت آبجو به طور متوسط ​​بین 20 تا 25 لیر لیر متغیر است.

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, Beylikdüzü Cd., 34520 Beylikdüzü/İstanbul

The Dollar Karaoke

کارائوکه دلاری که با مفهوم بار کارائوکه در بیلیکدوزو سرو می شود. این یکی از مکان های Ekinoks AVM است. در سالنی که برای تفریح ​​با گروه دوستان مناسب است، می توانید روی صحنه رفته و آهنگ های مورد علاقه خود را بخوانید و تا پاسی از شب به تفریح ​​خود ادامه دهید. مجموعه ای غنی از آهنگ ها در لیست های پخش وجود دارد که از آهنگ های زنده و آهسته تشکیل شده است. توصیه می شود قبل از رفتن به The Dollar Karaoke رزرو کنید، که می توانید برای جشن تولد با دوستان خود انتخاب کنید.

آدرس: Adres: Cumhuriyet Mahallesi, Ekinoks Residence AVM No:1, 34520 Beylikdüzü

Club Dali

باشگاه دالی، واقع در Ekinoks AVM در Beylikdüzü. از ساعت 21:30 تا 04:00 به جز دوشنبه ها و سه شنبه ها باز است. با مفهوم کلوپ شبانه و دیسکو، سرگرمی تا اولین روشنایی صبح ادامه دارد و مهمانی های سرگرم کننده نیز به خصوص در تعطیلات آخر هفته برگزار می شود. اجراهای دی جی نیز در روزهای خاصی از هفته در باشگاه دالی برگزار می شود. اگرچه قیمت ها از برخی مکان های دیگر در Beylikdüzü بالاتر است، اما می توانید باشگاه دالی را برای تفریح ​​و رقص تا صبح انتخاب کنید.

آدرس: Cumhuriyet Caddesi, Cumhuriyet Mahallesi, Ekinoks Residence AVM No:1, 34070 Beylikdüzü/İstanbul

Beer & More

Beer & More یک رستوران و میخانه مفهومی است که در Park Teras AVM در Beylikdüzü واقع شده است که بین ساعت 09:00 تا 22:00 سرو می کند. مکانی دلپذیر است که می توانید در آن نوشیدنی خود را بنوشید و میان وعده ای همراه با اجرای زنده هنرمندان و موسیقی دلپذیر میل کنید و همچنین با دوستان خود گپ بزنید. Beer & More دارای امکاناتی مانند موسیقی زنده، بار ورزشی و پخش مسابقات است. در منوی آنها؛ با شروع از صبحانه، سالاد، نان تست، ساندویچ، روکش، فاهیتا، پاستا، غذاهای گوشتی، اسنک، پیتزا و دسر وجود دارد. در منوهای الکل؛ قیمت ودکای بطری به طور متوسط ​​400 لیر، قیمت بطری ویسکی به طور متوسط ​​450-1500 لیر، قیمت بطری آبجو به طور متوسط ​​بین 15 تا 30 لیر تغییر می کند.

آدرس: Anadolu Caddesi Park Teras Avm No :30, 34520 Beylikdüzü/İstanbul

Babazula Meyhane

میخانه بابازولا، با مفهوم میخانه، در خیابان Mehmetçik در Beylikdüzü. الکل سرو می کند. در میخانه بابازولا، که بین 12:00 تا 02:00 باز است. فرصت هایی مانند موسیقی زنده، فضای داخلی و خارجی، فسیل، سرگرمی زنده، راکی ​​وجود دارد. محل؛ همچنین برای ناهارهای کاری و شام گروهی مناسب است. غذاهای اصلی و پیش غذا از نوع گوشت و ماهی در منوی آنها برجسته است. در بابازولا میهنه; اجرای دی جی و اجرای گیتار نیز در اواخر شب به نمایش گذاشته می شود.

آدرس: Barış Mahallesi, Mehmetçik Caddesi, No:30, Ginza Lavinya Sitesi, Beylikdüzü Merkez, İstanbul


مکان های صبحانه بیلیکدوزو

از آنجایی که Beylikdüzü ناحیه ای دور از مرکز شهر است. معمولاً فقط برای رستوران ها یا مکان های صبحانه ترجیح داده نمی شود. در منطقه Beylikdüzü در سمت اروپایی، در ساحل دریای مرمره. شما می توانید صبحانه را در کنار دریا، در باغ، در یک مرکز خرید یا در یک شیرینی فروشی کوچک در یک خیابان فرعی صرف کنید. در Beylikdüzü، که جایگزین های صبحانه مناسب برای هر بودجه ای را ارائه می دهد. صبحانه بوفه باز، صبحانه ترکیبی، صبحانه روستایی، صبحانه ارگانیک و صبحانه وان نیز موجود است.

Etiler Marmaris

اگر در سفر Beylikdüzü خود وقت زیادی برای صبحانه ندارید یا می خواهید بدون صرف بودجه زیاد صبحانه بخورید. می توانید Etiler Marmaris را که در بلوار Hürriyet قرار دارد انتخاب کنید.  Etiler Marmarisکه با فست فود، دونر کباب، ساندویچ و آب میوه ترجیح داده می شود، بین ساعت 08:00 تا 22:00 سرو می شود. اگر به دنبال یک جایگزین صبحانه سریع و کاربردی هستید؛ در منوی اتیلر مارماریس می توانید ساندویچ های سرد و گرم، انواع نان تست آیوالیک و انواع نان تست را انتخاب کنید. اینجا؛ انواع برشته، سوسیس، پنیر، مخلوط، خرچنگ، شکلات، نان تست سوسیس به طور متوسط ​​بین 9 تا 16 لیر لیر متغیر است.  علاوه بر این؛ انواع نان تست آیوالیک به طور متوسط ​​10 تا 20 لیر، ساندویچ سرد و گرم به طور متوسط ​​10 تا 25 لیره و انواع پاتسو به طور متوسط ​​12 لیر لیر است.

آدرس: Yakuplu Mahallesi, Hürriyet Bulvarı, Beylikdüzü, İstanbul

Van Kahvaltı Sofrası

میز صبحانه ون واقع در Barış Mahallesi در Beylikdüzü; بین ساعت 07:00 تا 21:00 خدمت می کند. این مکان که با طعم غذاهای ترکی و انواع پیتا ترجیح داده می شود، یک صبحانه خوشمزه وان نیز سرو می کند. میانگین قیمت صبحانه ون برای دو نفر 70 لیر است.

آدرس: Barış Mahallesi, Mehmetçik Cd. Ginza Lavinya Park Sit. No:257 D: Blok, 34520 Beylikdüzü/İstanbul

Gogga

Gogga واقع در محله Cumhuriyet در Beylikdüzü، با مفهوم غذاهای جهانی و کافه سرو می کند. ساعت باز است سالن بین 07:00 تا 03:30; این غذا با صبحانه ترکیبی که هر روز هفته سرو می شود، ترجیح داده می شود. متوسط ​​قیمت صبحانه ترکیبی غنی که همراه با چای نامحدود در طول صبحانه سرو می شود، برای یک نفر 40 لیر و برای نفر دونفره 75 لیره است.

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, Nazım Hikmet Bulvarı

Seyran

واقع در Ekinoks AVM در Beylikdüzü، Seyran. مکانی است که با مفاهیم شیرینی پزی، دسر و کافه سرو می شود. سیران که بین ساعت 7:00 تا 00:00 باز است. برای صبحانه، بیرونی و داخلی، دسر و کیک ترجیح داده می شود. از جمله گزینه های صبحانه محل که دارای منوی غنی است؛ گزینه صبحانه بوفه مطرح می شود.قیمت صبحانه بوفه باز که برای کودکان 5 تا 10 سال 50 درصد تخفیف دارد. به طور متوسط ​​در روزهای هفته 30 لیر لیر و در تعطیلات آخر هفته 40 لیر لیر است. همچنین در سیران؛ گزینه های صبحانه مانند صبحانه مخلوط، مینی بشقاب صبحانه، صبحانه مقوی، بشقاب صبحانه گرم سیران نیز موجود است.

آدرس: Ekinoks Avm, Büyükşehir Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi, No 11, Beylikdüzü, İstanbul

Nelipide Gurme

Nelipide Gourmet بین ساعت 08:00 تا 22:30 با پیتاهای خوشمزه، انواع کبابی و غذاهای لذیذ منتخب از غذاهای ترکی باز است. صبحانه روستایی Nelipide Gurme که با دکوراسیونی شیک و منوی غنی سرو می‌شود، بهترین گزینه برای صبحانه در اینجا است. متوسط ​​قیمت صبحانه روستایی که برای دو نفر سرو می شود 95 لیر است که همراه با انواع پنیر، انواع مربا، انواع زیتون، خامه عسل، کره، تخم مرغ سرخ شده، ترشی، انواع شیرینی، پاته، نان روستایی کره ای و … چای نامحدود برای صبحانه در Nelipide Gurme; جایگزین هایی مانند پنیر ذوب شده، انواع املت و تخم مرغ، انواع شیرینی، نان تخم مرغی و بشقاب پنیر نیز وجود دارد.

آدرس: Metropolitan Mahallesi, Anadolu Cd. Terrace Park Mall 20/1/21, 34520 Beylikdüzü/Istanbul

Geppetto Plus

Geppetto Plus، سرو با مفهوم غذاهای جهانی و کافه در Beylikdüzü. در داخل AVM خط سمرقند واقع شده است. ساعت کاری سالن بین 08:00 تا 01:00 می باشد. با صبحانه ترجیح داده می شود. بشقاب صبحانه لذیذ ازمیر Geppetto Plus که دارای منوی صبحانه غنی است، بهترین جایگزین صبحانه است. در ازمیر صبحانه که برای دو نفر سرو می شود. این غذا با انواع پنیر، خامه عسل، منمن، سالاد سرد، انواع زیتون، مربا و خمیر، سبزیجات مدیترانه ای، چای و قهوه نامحدود سرو می شود. میانگین قیمت صبحانه ازمیر در Geppetto Plus 80 لیر است.

آدرس: Barış Mahallesi, Peyami Safa Sokağı 2 J, 34520 Beylikdüzü/İstanbul

Öz Lezzet Börek

Öz Lezzet Börek که در عدنان کاهوچی، Beylikdüzü واقع شده است، به دلیل مفهومی کهنه و شیرینی های خوشمزه ترجیح داده می شود. در منوی آنها؛ انواع شیرینی، شیرینی، شیرینی و رول وجود دارد. قیمت متوسط ​​انواع شیرینی که جایگزین های مختلفی مانند آب شیرینی، گوشت چرخ کرده، پنیر و اسفناج را ارائه می دهند، 7 لیر است.

آدرس: Kubist Avm, Adnan Kahveci Mahallesi, Avrupa Caddesi, No 40, Beylikdüzü, İstanbul

Cemil Hoca Et & Balık Restaurant

رستوران گوشت و ماهی Cemil Hoca واقع در خیابان Cengiz Topel در Beylikdüzü بین ساعت 09:00 تا 23:00 باز است. مکانی که دارای منوی غذایی غنی است. به دلیل گزینه های غذایی مناسب برای هر ساعت از روز و منظره دریا که ارائه می دهد ترجیح داده می شود. از جمله گزینه های صبحانه؛ صبحانه بوفه باز، بشقاب صبحانه و صبحانه پهن در دسترس است. در رستوران گوشت و ماهی Cemil Hoca میانگین قیمت صبحانه بوفه باز 50 لیر، متوسط ​​قیمت صبحانه مخلوط 40 لیر و متوسط ​​قیمت بشقاب صبحانه 30 لیر است. انتخابی غنی و گسترده از صبحانه در گزینه صبحانه بوفه باز ارائه می شود که در آخر هفته ها سرو می شود.

آدرس: Gürpınar Mahallesi, Cengiz Topel Caddesi, No 20, Beylikdüzü, İstanbul 

L’amore

وقتی به صبحانه فکر می کنید، ممکن است به یک صبحانه کلاسیک ترکی فکر کنید. خوب، یک صبحانه شیرین با پنکیک و مربای خوشمزه، خمیر شکلات یا عسل چطور؟ در L’amore، یکی از مکان های ساحل در Beylikdüzü. انواع مختلفی از غذاهای جایگزین از غذاهای ایتالیایی و مکزیکی وجود دارد. علاوه بر پخش صبحانه، بشقاب صبحانه کلاسیک، بشقاب صبحانه داغ و بشقاب صبحانه شیرینی شیرین. بشقاب های صبحانه پنکیک که با میوه ها، عسل و سس شکلات سرو می شود نیز اغلب ترجیح داده می شود و قیمت متوسط ​​آن 20 لیر است. خدمات صبحانه در L’amore; روزهای هفته از ساعت 09:00 تا 13:00 و در تعطیلات آخر هفته از ساعت 09:00 تا 15:00 برگزار می شود.

آدرس: Marmara Mahallesi, 34524 Beylikdüzü/İstanbul

Ofelia Pastane Cafe & Restaurant

کافه و رستوران Ofelia Pastane واقع در Adnan Kahveci Mahallesi در Beylikdüzü، بین ساعت 07:00 تا 23:00 سرو می کند. در منوی این مکان که می توانید گزینه های غذایی مناسب برای هر ساعت از روز را پیدا کنید، گزینه صبحانه غنی نیز ارائه می شود. علاوه بر بشقاب دهکده افلیا، بشقاب صبحانه کلاسیک، املت و تخم مرغ همزده، منمن. همچنین با آب شیرینی، شیرینی پنیر چرخ کرده، نان شیرینی، شیرینی و رول ترجیح داده می شود. در کافه و رستوران Ofelia Patisserie که می توانید برای یک صبحانه سریع، کاربردی و مقرون به صرفه انتخاب کنید. متوسط ​​قیمت بورک 5 لیر و متوسط ​​قیمت شیرینی و رول 1.5 لیر است.

آدرس Adnan Kahveci Mahallesi, Yavuz Sultan Selim Bulvarı, No 5, Beylikdüzü, İstanbul

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.