ثبت نام برای مسابقه عکاسی آغاز شد
می 26, 2022
منطقه بیلیکدوزو
جولای 10, 2022

منطقه اسنیورت یکی از شلوغ ترین محله های استانبول است در مجموع 43 محله دارد. مساحت اسنیورت 2770 هکتار است و در سال 1989 به شهرداری تبدیل شد. با تأسیس سازمان شهرداری، توسعه منطقه شتاب گرفت. این منطقه از نظر جمعیت بزرگترین منطقه استانبول و ترکیه است ، کمال دنیز بوزکورت، کاندیدای حزب جمهوری خواه خلق و منتخب، در حال حاضر شهردار است و در حال حاضر اسنیورت به دادگاه بیوک چکمجه متصل است .

منطقه اسنیورت

اسنیورت تقریباً یک بهشت ​​مرکز خرید است.  از این نظر این محله علاقه مندان به خرید را به خود جذب می کند. وقتی حوصله دارید و می خواهید خرید کنید، می توانید به مراکز خرید در اسنیورت بروید.

اسنیورت، یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین محله‌های استانبول، ساختاری بسیار جهانی دارد . اسنیورت، منطقه ای بزرگ که در آن مردم از هر طبقه زندگی می کنند، با موقعیت مرکزی خود یکی از مقاصد مکرر بسیاری از مردم است. برای خرید خانه در اسنیورت به قسمت املاک مراجعه کنید ، اسنیورت که به‌ویژه به خاطر مراکز خریدش معروف است، بهشتی برای افراد معتاد به فروشگاه است. مکان هایی که به شما توصیه می کنیم در هنگام ورود به اسنیورت استانبول از آن دیدن کنید و ببینید به شرح زیر است.

مرکز خرید سیتی سنتر (City Center Outlet)

سیتی سنتر اوت لت واقع در ظفر محلسی در منطقه اسنیورت، بین ساعت 10:00 تا 22:00 خدمات ارائه می دهد. مرکز خرید که از سال 2017 شروع به کار کرده است. این یک مرکز خرید است که در آن می‌توانید فروشگاه‌های اوتلت مارک‌های پوشاک معروف و محلی، فروشگاه‌های لوازم جانبی و جواهرات، بوتیک‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها را پیدا کنید. از جمله خدمات مرکز خرید سیتی سنتر (City Center Outlet) ; همچنین اتاق کودک، کالسکه کودک، اتاق خانواده، زمین بازی، سالن ورزشی، ویلچر، سرویس بهداشتی معلولین، داروخانه، صرافی، خشکشویی و کارواش وجود دارد.

مرکز خرید توریوم (Torium AVM)

Torunlar REIC پنجمین مرکز خرید بزرگ ترکیه، مرکز خرید توریوم (Torium AVM) ، اولین و تنها مرکز تفریحی سرپوشیده برفی در ترکیه، پارک برفی و بزرگترین پارک تفریحی ترکیه با اسباب‌بازی‌ها پارک استار را ساخته است. توریوم AVM با 90000 متر مربع مساحت قابل اجاره و 180 فروشگاه میزبان بسیاری از برندهای محبوب است. توریوم AVM در مجموع از 5 طبقه که 4 طبقه آن بسته و 1 طبقه باز است، یکی از بزرگترین فروشگاه های برندهای بزرگ ترکیه می باشد.

توریوم  واقع در Turgut Özal Mahallesi در منطقه Esenyurt، بین ساعت 10:00 تا 22:00 خدمات ارائه می دهد. این شامل فروشگاه هایی مانند فروشگاه های لباس، فناوری و کتاب، رستوران ها و کافه ها، فروشگاه های بوتیک و لوازم جانبی، و همچنین یک منطقه کنسرت و نمایشگاه و یک منطقه سرپوشیده ورزش های زمستانی است.

مرکز تفریحی Snowpark Indoor Snow Entertainment Center در توریوم AVM واقع شده است و یک مرکز اسکی دلپذیر است که در آن می توانید ورزش های تابستانی و زمستانی را در شهر تجربه کنید. وقتی به مرکز خرید می‌آیید، می‌توانید مرکز تفریحی Snowpark Indoor Snow Entertainment Center را نیز انتخاب کنید تا ساعاتی خوش را در کنار خانواده سپری کنید.  Snowpark، یک منطقه سرپوشیده ورزش های زمستانی واقع در Torium AVM در اسنیورت، در روزهای هفته از ساعت 12:00 تا 22:00 و در تعطیلات آخر هفته بین 11:00 تا 22:00 باز است.

Snowpark

Snowpark به شما امکان می دهد از برف و سورتمه سواری در شهر لذت ببرید، این امکان را به شما می دهد تا در تمام فصول سال ورزش های زمستانی انجام دهید. کلاس های اسکی و اسنوبرد نیز در اسنوپارک برگزار می شود و قیمت آن ها به طور متوسط ​​بین 150 تا 450 لیر لیر متغیر است. در Snowpark که فعالیت های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود، می توانید به راحتی به مواد مورد نیاز برای اسنوبورد و اسکی دسترسی داشته باشید.

هزینه ورودی Snowpark که در یک متروبوس از تمام نقاط شهر فاصله دارد. به طور متوسط ​​در روزهای هفته 40 لیر و در تعطیلات آخر هفته 55 لیر  است.

 

مرکز خرید مارماراپارک (Marmara Park AVM)

مرکز خرید مارماراپارک(Marmara Park AVM)

مرکز خرید Marmara Park Mall در Beylikdüzü E5 واقع شده است. مرکز خرید مارماراپارک (Marmara Park AVM) که بخشی از گروه ECE آلمان است و ماهانه 1.5 میلیون نفر را به خود جذب می کند، در مجموع دارای 250 فروشگاه، سالن سینما و کافه رستوران های زیادی در 3 طبقه است. نزدیک بودن به بازار ساخت و ساز BAUHAUS، ویژگی متفاوتی از سایر مراکز خرید ارائه می دهد. قرار گرفتن درست در بزرگراه E-5 و پارکینگ رایگان برای 4000 وسیله نقلیه، دسترسی آسان به مرکز خرید Marmara Park را فراهم می کند. همچنین دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و متروبوس از دیگر تفاوت های مثبت مرکز خرید مارمارا پارک است.

مرکز خرید آکباتی (Akbati AVM)

مرکز خرید Akbatı مدرن ترین و جدیدترین مرکز خرید در منطقه Bahçeşehir است و در موقعیتی زیبا قرار دارد زیرا موازی با جاده TEM است. مرکز خرید Akbatı جایزه برنز را در جوایز کسب و کار بین المللی Stevie در سال 2014 دریافت کرد، جایی که موفق ترین موسسات جهان مورد ارزیابی قرار می گیرند. مرکز خرید آکباتی (Akbati AVM) نزدیک به 200 فروشگاه، 9 سالن سینما، رستوران هایی که غذاهای جهانی را گرد هم می آورند، زمین بازی کودکان و مناطق آموزشی، و یک پارکینگ 3000 وسیله نقلیه دارد. مرکز خرید آکباتی دارای یک منطقه نورانی بزرگ، یک استخر زینتی، فواره‌ای شبیه آبشار، مناطق چشم‌اندازی است که به فضای داخلی منتقل شده‌اند، و پل‌ها.

پارک آبی آکوا دلفین (Aqua Club Dolphin)

آکوا دلفین که در منطقه اسنکنت این منطقه واقع شده است، بزرگترین پارک آبی استانبول است. پارک آبی آکوا دلفین (Aqua Club Dolphin) که شامل سرسره ها و استخرهای سرگرم کننده است، توجه بسیاری از مردم اسنیورت و همچنین تمامی استانبولی ها و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی که به استانبول می آیند را به خود جلب می کند. در Aqua Dolphin که در آن گزینه های مختلف سرسره مانند King Cobra، Blue Anaconda، سونامی، Rocket، Kamikaze، Multi Slide، Black Hole، Twister وجود دارد، رویدادها و فعالیت های مختلفی نیز برگزار می شود.

هزینه ورودی پارک آبی آکوا دلفین میانگین 180-200 لیره برای زنان، 200-220 لیره برای مردان و 100 لیره برای کودکان. ورود برای کودکان 0-4 سال رایگان است.

موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum)

کارخانه شکلات سازی پلیت ، موزه شکلات پلیت (Pelit Chocolate Museum) که می توانید در محیطی دلپذیر پوشیده از خانه های شکلاتی، سازه ها، شخصیت های شناخته شده و شکلات انتخاب کنید، در Koza Mahallesi در منطقه Esenyurt واقع شده است. موزه شکلات پلیت که یکی از اولین آدرس هایی است که هنگام صحبت از موزه شکلات به ذهن خطور می کند، در تاسیسات تولید پلیت قرار دارد. این موزه که اولین موزه شکلات کشور نیز می باشد، آدرسی ایده آل برای ملاقات با شکلات و هنر است. شما می توانید هر روز هفته از ساعت 10:00 تا 17:00 از موزه شکلات Pelit دیدن کنید. هزینه ورودی موزه؛ 40 TL به طور متوسط ​​برای بزرگسالان، 30 TL به طور متوسط ​​برای کودکان و رایگان برای نوزادان 0-1 ساله.

Natura Paintball

Natura Paintball

پینت بال، یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت ها برای گروه های دوستان، یکی از فعالیت هایی است که می توانید در اسنیورت انجام دهید. مرکز پینت بال Natura که همچنین با زمین پینت بال در اسنیورت خدمات ارائه می دهد، امکاناتی است که می توانید یک روز دلپذیر را با زمین بازی در میان درختان کاج سپری کنید. در Natura Paintball که امکان لذت بردن از صبحانه و باربیکیو بعد از مسابقه را نیز ارائه می دهد، میانگین قیمت یک بازی پینت بال 1.5 ساعته با 100 پینت بال 30 لیر است و میانگین قیمت یک بازی پینت بال 1.5 ساعته با 200 پینت بال 40 لیر است.

Esenyurt Lunapark

Esenyurt Lunapark

این شهربازی در باغ CarrefourSa واقع در جاده Bahçeşehir در اسنیورت، توجه جوانان و خانواده های دارای فرزند را به خود جلب می کند. در شهربازی اسنیورت که می توانید 360 درجه در هوا بچرخید یا روی زمین به تفریح ​​بپردازید، سوار شدن به اسباب بازی هایی به نام باستر و سافاری توصیه می شود. قیمت اسباب بازی های موجود در شهربازی که بین ساعت 12 تا 00:00 باز است نیز بسیار مقرون به صرفه است.

Starpark Karting Park

Starpark Karting Park

پارک کارتینگ استارپارک که در توریوم AVM در منطقه اسنیورت واقع شده است، بزرگترین پیست کارتینگ در این منطقه است. تجربه رانندگی در منطقه کارتینگ که ترکیبی از هیجان، سرعت و آدرنالین است، به طور متوسط ​​15-30 دقیقه طول می کشد. در پارک کارتینگ استارپارک، جایی که می توانید با مسابقه دادن با سایر رانندگان از آن لذت ببرید، ۱۵ دقیقه کارتینگ به طور متوسط ​​۱۵ لیر هزینه دارد.

پارک رجب طیب اردوغان (Recep Tayyip Erdogan Park)

 

یکی از اولین مکان هایی که در اسنیورت باید دید، بدون شک پارک رجب طیب اردوغان است . در این پارک مناطق ورزشی و فعالیت های اجتماعی و رستوران های زیادی وجود دارد. علاوه بر این، پارک رجب طیب اردوغان همچنین میزبان یک ساختمان بهداشتی با حمام ترکی، حمام فنلاندی، سونا و استخر است. به شما توصیه می کنیم با رفتن به اسنیورت از پارک رجب طیب اردوغان دیدن کنید، جایی که می توانید در وسط شهر از آرامش کافی برخوردار شوید.

پارک رجب طیب اردوغان که در Namık Kemal Mahallesi در منطقه اسنیورت واقع شده است، یکی از بزرگترین پارک های این منطقه است.  پارکی که در زمینی بسیار بزرگ واقع شده است. محیطی دارد که می توانید با زمین بازی کودکان، برکه ها، مسیرهای پیاده روی، استخرهای زینتی، آبشارها، انواع مختلف گیاهان و درختان با طبیعت درآمیخته شوید.  پارک رجب طیب اردوغان که توسط شهرداری اسنیورت بازسازی شده است، توجه زیادی را از سوی خانواده های دارای کودکان و جوانان به ویژه در هوای خوب به خود جلب می کند.

اگر محیط آرام تری را برای رفتن به پارک ترجیح می دهید که در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ است، می توانید در روزهای هفته از آن دیدن کنید.  ورود به پارک رجب طیب اردوغان رایگان است و هر روز هفته برای بازدیدکنندگان باز است.

پارک شهدای اسنیورت (Esenyurt Şehitler Parkı)

 

پارک شهدای اسنیورت، واقع در Talatpaşa Mahallesi در منطقه Esenyurt، یکی از بزرگترین پارک های این منطقه است. این پارک که با نام پارک شهدا و جانبازان نیز شناخته می شود، به ویژه مورد علاقه خانواده های دارای فرزند و جوانان است.

این پارک با مسیرهای پیاده‌روی، نیمکت‌ها، قسمت‌های نشیمن و درختانش می‌توانید در تمام طول روز با خانواده خود اوقات خوشی را سپری کنید. ورود به پارک شهدای اسنیورت هیچ هزینه ای ندارد و این پارک همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان است.

مرکز فرهنگ و هنر اسنیورت (Esenyurt Kültür Ve Sanat Merkezi)

مرکز فرهنگ و هنر اسنیورت که با معماری مدرن خود در بلوار اسنیورت متمایز است، میزبان دو سالن سینمای بزرگ و پیشرفته است. علاوه بر این، یک سالن چند منظوره با ظرفیت 850 نفر، یک سالن نمایشگاه و گالری، یک کافه تریا و یک کتابخانه با صدها کتاب در داخل مرکز فرهنگ و هنر اسنیورت وجود دارد.

مرکز فرهنگی شهرداری اسنیورت، واقع در Üçevler Mahallesi در منطقه، بزرگترین مرکز فرهنگ و هنر اسنیورت است. در مرکز فرهنگی شهرداری اسنیورت، جایی که دوستداران تئاتر و هنر علاقه نشان می دهند. سمینارها، کنسرت ها، تئاتر بزرگسال و کودک، نمایشگاه و فعالیت های سینمایی برگزار می شود

مرکز درمان و درمان حرارتی (Termal Kür ve Tedavi Merkezi)

مرکز درمان و درمان حرارتی واقع در آتاتورک محلسی. این یک مرکز حرارتی است که برای کمردرد، کمردرد، مفاصل و بیماری‌های روماتیسمی مفید است. آب مرکز درمان و درمان حرارتی، که در آن بیماران با آب گرم سرشار از مواد معدنی شفا می‌یابند. بر سیستم ایمنی، متابولیسم، سیستم قلبی عروقی، کلیه و مجاری ادراری، سیستم گوارشی تأثیر مثبت می گذارد.

مرکز درمان حرارتی و درمان با ارائه یک گزینه درمانی جامع، تقریباً 20 برابر آب معدنی بیشتری نسبت به آب های حرارتی معمولی دارد. این تسهیلات که شامل حمام، سونا، اتاق بخار، اتاق ورزش، استخر معلولان، حمام گلی و اتاق‌های ماساژ است، با سیستم رزرواسیون کار می‌کند.

میانگین هزینه استخر حرارتی، حمام و سونا 30 لیر، میانگین استخر حرارتی-حمام-سونا-حمام گلی 60 لیره، استخر حرارتی-حمام-سونا و هزینه ماساژ به طور متوسط ​​80 لیر است. با پرداخت این قیمت ها می توانید به مدت 2 ساعت از تسهیلات بهره مند شوید. مرکز درمان حرارتی و درمان هر روز هفته بین ساعت 10:00 تا 21:00 خدمات ارائه می دهد.


زندگی شبانه اسنیورت

منطقه اسنیورت که یکی از ارزش‌های رو به رشد استانبول با افزایش جمعیت است، منطقه‌ای است که زندگی شبانه در آن چندان فعال نیست، اما می‌توانید هنگام غروب مکان‌های زیادی برای گذراندن وقت پیدا کنید. می‌توانید با دوستان و خانواده‌تان در مکان‌هایی که با مفهوم آتش‌خانه و میخانه سرو می‌کنند، تفریح ​​کنید، در رستوران‌های مجلل غذا بخورید، گپ بزنید و موسیقی گوش کنید تا ساعات پایانی شب در محیطی دل‌انگیز با آبجو، به میخانه‌ها و بارها بروید. و در خانه های آواز محلی خوش بگذرانید.

میخانه خرس (Ayı Pub)

Ayı Pub که در Sanayi Mahallesi در منطقه Esenyurt واقع شده است، یک آشپزخانه بار و مکانی است که در آن نوشیدنی های الکلی سرو می شود. در سالنی که از ساعت 14:00 تا 00:00 باز است، برای دو نفر باید به طور متوسط ​​150 لیر بپردازید.

در منوی آنها؛ همبرگر و تنقلات و همچنین نوشیدنی های الکلی مانند آبجو، ودکا، ویسکی و شراب وجود دارد.

آدرس: Sanayi Mahallesi, 34538 Esenyurt/Istanbul

میخانه  Dusiko Meze ve Sohbet Evi

ارائه خدمات با مفهوم میخانه، Dusiko Meze  ve Chat House بین ساعت 15:00 تا 02:00 باز است. محل خدمت به عنوان الکلی؛ برای تفریح ​​و نوشیدن راکی ​​مناسب است.

در منوی Dusiko Meze  ve Chat House که فضایی کهنه دارد; غذاهای گوشتی و ماهی، پیش غذای سرد، پیش غذای گرم، غذاهای دریایی، پیش غذای ماهی و نوشیدنی های الکلی.

در اینجا برای دو نفر باید به طور متوسط ​​300 لیر پرداخت کنید.

آدرس : Barış Mahallesi, Belediye Caddesi, Ginza Lavinya Park, No 30, Esenyurt, Istanbul

İşler Ocakbaşı

واقع در مرکز منطقه Esenyurt، İşler Ocakbaşı. جایی است که می توانید با انواع کباب کباب کنید.  رزرو در محل برگزاری که غیر الکلی است پذیرفته نمی شود. Jobs Ocakbaşı بین ساعت 12:00 تا 00:00 باز است.  در منوی مکان که برای غذای دسته جمعی و خانوادگی مناسب است؛ انواع پیتا و انواع کباب وجود دارد. در اینجا برای یک وعده غذایی دونفره باید به طور متوسط ​​50 لیر بپردازید.

آدرس: Mehterçeşme Mahallesi، Ufuk Caddesi، شماره: 4، Beylikdüzü OSB، Esenyurt Merkez، استانبول

 میخانه ایرلندی Belfast Irish Pub

میخانه ایرلندی بلفاست، واقع در منطقه اسنکنت، مکانی است که با مفهوم بار سرو می شود.  میخانه بلفاست ایرلندی با ارائه غذاهای بار از ساعت 13:00 تا 00:00 باز است. برای دو نفر در بلفاست ایرلندی به طور متوسط ​​باید 130 لیر بپردازید، جایی که می توانید نوشیدنی خود را بنوشید و با دوستانتان چت کنید، همراه با موسیقی دلپذیر در پس زمینه. در منوی آنها؛ اسنک هایی مانند همبرگر، روکش، پاستا و سیب زمینی سرخ کرده نیز شامل می شود.

آدرس: Sanayi Mahallesi, 34538 Esenyurt/Istanbul

خانه آواز Yemen Türkü Evi

Yemen Türkü Evi که در خیابان دوغان آراسلی در منطقه اسنیورت واقع شده است مکانی است که در آن آهنگ‌های محلی و رویدادهای موسیقی زنده تقریباً هر روز هفته برگزار می‌شود. نام هایی که در محل اجرا که به عنوان غیر الکلی عمل می کند روی صحنه می روند، ترانه های محلی و ترانه های محلی را می خوانند.

آدرس: Doğan Araslı Caddesi No:56 Floor:2 Esenyurt, Istanbul


مکان های صبحانه اسنیورت

Adana Börek

Adana Börek که در منطقه Cumhuriyet در اسنیورت واقع شده است، از ساعت 06:30 تا 18:00 باز است. در منوی Adana Börek که در آن انواع شیرینی سرو می شود. قیمت شیرینی با پنیر، گوشت چرخ کرده، پنیر برشته، پنیر پاستیرمه، پنیر مخلوط به طور متوسط ​​بین 9 تا 15 لیر لیر است. در اینجا برای صبحانه دونفره باید به طور متوسط ​​25 لیر لیر بپردازید.

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, Nazım Hikmet Bulvarı, Concepta Plaza B Blok No:91/23, Esenyurt, İstanbul

Alaçatı Muhallebicisi

Alaçatı Muhallebicisi، واقع در مرکز شهر AVM در منطقه اسنیورت، بین ساعت 10:00 تا 22:00 خدمات رسانی می کند. Alaçatı Muhallebicisi با دسر، بستنی، رستوران و کافه، منوی صبحانه غنی دارد. قیمت متوسط ​​یک صبحانه مختلط برای یک یا دو نفر 45 تا 70 لیره، انواع پنکیک به طور متوسط ​​20 لیره، تخم مرغ نیم پز به طور متوسط ​​12 تا 20 لیره، منمن به طور متوسط ​​15 تا 20 لیره، املت به طور متوسط ​​است. 15-20 لیر و شیرینی ها به طور متوسط ​​5-10 لیر است.

آدرس: City Center Avm, Zafer Mahallesi, Doğan Araslı Bulvarı, No:79/1 Esenyurt Merkez, İstanbul

Güzel Bahçe Nargile Cafe

کافه قلیان Güzel Bahçe که در Mevlana Mahallesi در اسنیورت واقع شده است، از ساعت 08:30 تا 01:00 باز است.  در منوی آنها؛ صبحانه مخلوط برای دو نفر به طور متوسط ​​60 لیر لیر، بشقاب صبحانه به طور متوسط ​​24 لیره، انواع تخم مرغ همزده به طور متوسط ​​10-20 لیره، انواع املت به طور متوسط ​​10-20 لیره، منمن به طور متوسط ​​15 لیره و انواع نان تست 12 تا 15 لیره است. TL به طور متوسط. در کانسپت رستوران و کافه، برای صبحانه دو نفره باید به طور متوسط ​​50 لیر بپردازید.

آدرس: Mevlana Mahallesi, Sultan Vahdettin Caddesi No:7 Esenyurt/İstanbul

Güney Cafe

کافه Güney که در Ornek Mahallesi در منطقه Esenyurt واقع شده است، مکانی است که با مفهوم کافه سرو می‌شود. در منوی صبحانه کافه Güney که بین ساعت 10:00 تا 22:00 باز است; منمن به طور متوسط ​​10 لیر، انواع نان تست به طور متوسط ​​5 لیره و بشقاب صبحانه 17 لیره به طور متوسط. در اینجا برای صبحانه دو نفره باید به طور متوسط ​​35 لیر بپردازید.

آدرس: Örnek Mahallesi, Erzurum Kongre Caddesi, 1519 Sokak, Esenyurt, İstanbul

Sarıyer Börekçisi Fırat Usta

معروف Sarıyer Börekçisi Fırat Usta، واقع در مرکز شهر، مکانی است که در آن شیرینی سرو می شود. در منوی مکان که بین ساعت 07:00 تا 17:00 باز است؛ Küt Börek به طور متوسط ​​2 TL و انواع پنیر، گوشت چرخ کرده و بورک سیب زمینی به طور متوسط ​​7 TL است. در اینجا برای صبحانه دونفره باید به طور متوسط ​​25 لیر بپردازید.

آدرس: Talatpaşa Mahallesi, Fatih Sultan Mehmet Caddesi, No 49, Esenyurt Merkez, İstanbul

KaQuli Cafe Fırın ve Şarküteri

کافه نانوایی و اغذیه فروشی KaQuli واقع در Talatpaşa Mahallesi در منطقه; مکانی است که در آن شیرینی و دسر سرو می شود. در منوی صبحانه محل که بین ساعت 07:00 تا 00:00 باز است؛ انواع املت، تخم مرغ همزده، انواع نان تست، انواع ساندویچ، سینی صبحانه، صبحانه سریع، سیمیت، شیرینی آدانا، شیرینی بوسنیایی، شیرینی و رول. قیمت متوسط ​​یک سینی صبحانه مقوی برای دو نفر 50 لیر است. در اینجا برای صبحانه دونفره باید به طور متوسط ​​40 لیر بپردازید.

آدرس: Talatpaşa Mahallesi, 19 Mayıs Bulvarı, No 42, Esenyurt, İstanbul

Atom Tost

Atom Tost واقع در Akbatı AVM در منطقه Esenyurt، بین ساعت 10:00 تا 22:00 باز است.اتم توست، که در آن انواع نان تست، فست فود و سیب زمینی پخته سرو می شود، برای انواع صبحانه کاربردی آن ترجیح داده می شود. در منوهای صبحانه؛ قیمت انواع نان تست مانند نان تست چدار، نان تست پنیر سفید، نان تست مربا و عسل، علف خرچنگ، اورتادیرک، نان تست اژه، نان تست چشمه، اتم آمریکایی، نان تست آیوالیک، نان تست زبان و نان تست بو داده بین 7.5 لیر تا 12.5 لیر متغیر است. .

آدرس: Akbatı AVM, Kat 2, Sanayi Mahallesi, 1655. Sokak, No 242, Esenyurt, İstanbul

Asya Aile Çay Bahçesi

Asya Aile Çay Bahçesi در منطقه Esenkent با مفهوم باغ چای واقع شده است و بین ساعت 08:00 تا 02:00 باز است. در منوی محل سرو انواع فست فود، چای و قهوه نیز انواع صبحانه وجود دارد. در منوهای صبحانه؛ انواع نان تست به طور متوسط ​​6 لیر، منمن به طور متوسط ​​10 لیر، انواع ساندویچ 6 لیر و بشقاب صبحانه متوسط ​​10 لیره.

آدرس: Esenkent Mahallesi, Süleyman Demirel Caddesi, No 1/7, Esenyurt, İstanbul

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.