منطقه زیتین بورنو
جولای 12, 2022
Marmara Park AVM
مرکز خرید مارماراپارک (Marmara Park AVM)
جولای 13, 2022
City Center Outlet

مرکز خرید سیتی سنتر (City Center Outlet) ،این مرکز خرید، واقع در مرکز اسنیورت، در تاریخ 22 سپتامبر 2017 به عنوان مرکز خرید فصلی مورد بهره برداری قرار گرفت. در یک بازه زمانی 1 ساله، با تقاضای شدید فروشگاه های خود و مردم اسنیورت، در 1 دسامبر 2018، مفهوم “OUTLET” معرفی شد. تغییر کرد به. به خصوص با ویژگی تنها خروجی بودن در منطقه، با هیجانی جدید به راه خود ادامه می دهد. City Center AVM با راهروهای وسیع، میدان‌های کوچک، فضای رویداد و گوشه‌های استراحت، خرید را لذت‌بخش‌تر می‌کند. دنیای درونی روشن City Center AVM به شما این امکان را می دهد که با مفهوم تراس بازش، اوقات خوش و لذت بیشتری را سپری کنید. سیتی سنتر AVM، واقع در اسنیورت، مرکز جدید امتیازات و توسعه، شلوغ ترین بازدیدکنندگان مرکز خرید در منطقه را با جمعیت منطقه و فضاهای عمومی به سرعت در حال افزایش خود در داخل پروژه هدف قرار می دهد.

مرکز خرید سیتی سنتر (City Center Outlet)

نام پروژه: مرکز خرید Esenyurt City Center
نام: City Center Outlet
سرمایه‌گذار: Koloni İnşaat A.Ş – GMS İnşaat A.Ş
تاریخ افتتاح: 22 سپتامبر 2017
کل مساحت ساخت: 200.000 متر مربع
مساحت قابل اجاره: 36.000 متر مربع
مرکز خرید تعداد طبقات: 4 طبقه
پارکینگ بسته: 2 طبقه / 1082 ظرفیت خودرو، علاوه بر ساختمان های عمومی مانند فرمانداری ناحیه اسنیورت، شهرداری اسنیورت، اداره پلیس اسنیورت، دانشگاه اسنیورت، 250 اقامتگاه در محدوده پروژه هدف آن تبدیل شدن به مرکز شهر با گرد هم آوردن خدمات عمومی و شهروندان است.

در حالی که سیتی سنتر با اقامتگاه‌های اسنیورت زندگی بسیار راحت ارائه می‌کند، تعریف مرکز تجاری را با دفاتر خود که در آن امتیازات فقط استاندارد هستند، به مرکز تجاری جدید تبدیل می‌کند و نقطه مرکزی تمام نیازهای اجتماعی را با مرکز خرید خود تعیین می‌کند. در پروژه مختلط که شامل ساختمان های عمومی مانند فرمانداری ناحیه اسنیورت، شهرداری اسنیورت، اداره پلیس منطقه اسنیورت و دانشگاه اسنیورت (8200 دانشجو) است، فرکانس بالایی نیز برای مرکز خرید ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.